Wanneer moet je met bevruchting gaan beginnen als je een kind wilt dat geboren wordt op 11-11-11?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom op die datum?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grapjas. Je weet t antwoord zelf ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, mij hou je niet voor de gek, jij weet beter! Het erge is dat ik dit soort vragen (niet op GV trouwens) vaak genoeg heb gezien van mensen die wél bloedserieus waren.

Het beste antwoord

in theorie 38 weken ervoor, ze rekenen altijd 40 weken maar dat is vanaf de 1ste dag van je laatste menstruatie, de werkelijk bevruchting is gemiddeld 14 dagen daarna

Toegevoegd na 4 minuten:
ik dacht, ik zal het even uitrekenen: NU NU NU
deze week dus

en daar zit gelijk het addertje onder het gras, heb je geen eisprong deze week wordt het al lastig EN zwangerschappen kunnen significant langer en korter duren, maar goed: voor de meeste kans: vanavond aan de slag!!!!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn dat je het hebt uitgerekend. De vraag is een grap...
amigo
13 jaar geleden
ha ha, voor wie is dat nou jammer, dan hoef je vanavond dus ook niet aan de slag............

Andere antwoorden (10)

Vanochtend hoorde ik op de radio dat je maar snel moest beginnen.

Wat snel is weet ik niet precies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ander kan je ook wachten op 12-12-12
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha... GOED!
± 9 maanden van te voren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 dagen geleden (ervan uitgaand dat het 9 maanden duurt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de media deze week:
http://zwanger.blog.nl/bizar/2011/02/15/baby-geboortedatum-11-11-11-nu-sex-week-14-februari-2011

(week 7 dus).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste twee weken van februari ; en dan moet het ook nog in één schot raak zijn, en alles moet goed gaan. Dus eigenlijk ben je al net te laat.

ALS....een hele grote ALS....ALS je kinderen zo precies zou kunnen plannen. Als moeder van twee te vroeg geboren kinderen die natuurlijk jarenlang tot over haar oren in de 'probleemzwangerschappen' heeft gezeten, walg ik tot op de dag van vandaag van mensen die denken dat kinderen krijgen iets is dat je 'even' doet of plant, alsof het een nieuwe auto betreft of een vakantie. Echt, om te kotsen, zo'n mentaliteit.

Je moet maar helemaal afwachten of alles goed gaat en of je kind gezond is, of alles naar verwachting loopt, of je lichaam doet wat jij er van verwacht, en of je straks onder een roze of een grijze wolk terecht komt. En als er dan iets ook maar TOTAAL niet belangrijk is, is het wel de precieze verjaardag van je kind. Oppervlakkiger kan een mens in mijn ogen bijna niet zijn.

Je kunt nog 'een wolde gooi doen tot eind april ; als je kind dan net op het randje (zo'n 26-28 weken geboren wordt en het is levensvatbaar, heb je óók gewonnen :roll:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is snap je boosheid. Deze vraag was een grap, hopelijk op een goede manier gesteld, zodat hij mag blijven staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, kon ik mooi even zeggen wat ik er van vindt ;-)
Eerlijk gezegd leek jij mij zelf ook niet het type om op die manier een zwangerschap te plannen.
Hoewel het een hele gok is kan je het proberen op 18 februari 2011.

Dan moet de vrouw net een eisprong hebben gehad en een menstruatiecyclus hebben van 28 dagen en uitgaande van een zwangerschap van 38 weken en 1 dag.

Artsen en verloskundigen zullen bij voorkeur het aantal dagen willen weten dat de vrouw niet ongesteld is geworden of de eerste dag van de laatste menstruatie. Hierop wordt dan een eerste schatting gedaan die is meegenomen in calculators die ik ook heb gebruikt.

Toegevoegd na 2 minuten:
In de bevallingscalculator in de link kan je aangeven wat de laatste menstruatiedag is en de lengte van de periode. Dat is al een wat nauwkeurigere meting.

Na de bevruchting kan je op een gegeven moment een echo maken, waarbij de datum wordt herberekend a.d.h.v. de groei.

Toegevoegd na 5 minuten:
Misschien is bijgaande link vooral leuk voor vrouwen die echt zwanger zijn in deze periode.

Toegevoegd na 6 minuten:
Of vrouwen met kinderwens die twee weken geleden ongesteld zijn geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, dan heb ik nog 2 dagen. Ik zal even een vrouw zoeken nog...
Kristal
13 jaar geleden
en ik een man.. oh nee, ik ben al 55... lol dus die zwangerschap zit er niet meer in... zucht en hoera :-))
vandaag! (16-2-2011)
maar of het leuk is voor het kind om op die datum jarig te zijn betwijfel ik. de kans is namelijk vrij groot dat zijn vriendjes ook die dag jarig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vorige week, kans voorbij laten gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou nu zo ongeveer zijn. Echter het gebeurt meestal niet dat een kind ook op de uitgerekende datum geboren wordt. Meestal is het ervoor of erna.