Wanneer moet je een zwangerschapstest uitvoeren?

De eerste dag van je stopweek of de dag wanneer je het echt zou moeten worden? Ik zit wel aan de pil.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kan de test doen op de eerte dag dat je normaal ongesteld zou worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigenlijk direct het hormoon dat wordt gemaakt als je zwanger bent reageert al op het goud dat in de test zit
gerrit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt testen die tot 7 dagen voor de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden al kunnen meten of je zwanger bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het staat altijd op het doosje of in de bijsluiter, wanneer je die zou moeten gebruiken. Je kunt ook in de winkel de bijsluiter er even uithalen en kijken, of de verkoopster even apart nemen en het haar vragen te doen.