Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet je doen als jij wél nu kinderen wilt, maar je vriend vindt zich nog te jong?

Ik ben 22 jaar en wil heel graag kinderen, maar mijn vriend (20) vindt zichzelf nog te jong!

Ik heb toen ik 17 jaar was een miskraam gehad, maar nu wil ik heel graag een kindje samen met mijn vriend. We wonen samen en we hebben een goed inkomen. Ik studeer wel nog. Ik doe de opleiding Pedagogiek en loop twee dagen in de week stage op een kinderdagverblijf. Nu is het zo dat ik overal waar ik kijk zwangere vrouwen zie of gezinnen met kleine kinderen.

Het lijken allemaal tekens (hopelijk snapt iemand hoe ik me voel). Mijn vriend en ik hebben er al over gepraat en hij zegt dat hij snapt hoe ik me voel, maar hij blijft bij zijn besluit. Ik kom niet van het idee af.

Ik wil hem absoluut NIET in de val lokken door stiekem mijn spiraal te laten verwijderen. Maar over twee jaar wordt mijn spiraal verwijderd en heb wel gezegt dat ik dan niet aan de pil wil en dat vind hij goed.

Maar ik word er soms echt gek van, ik kan geen twee jaar wachten, maar mijn vriend snapt het gevoel gewoon echt niet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

soms is het het beste om te wachten.
helaas voor jou dat je vriend jonger dan jouw is.
ik denk persoonlijk niet dat je te jong bent. ik ben 26 en heb 4 kinderen. (ben nu ook klaar haha).
maar beiden jij en je vriend moeten er mee eens zijn.
leg hem uit dat je echt kinderen wilt, en mischien dan zou hij het goed keuren.
het is iets dat jullie allebij willen.
zijn jullie lang bijmekaar? als dat zo is, dan kan ik je gevoel begrijpen. maar mischien is hij bang, omdat jullie niet te lang samen zijn.
want een kind in je relatie brengen, brengt veel veranderingen.
dus je moet goed nadenken, voordat je gaat beslissen.
het is een grote verantwoordelijkheid.
succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden