ik heb iets heel doms gedaan, en nu?

Ik heb zaterdag met een jongen gezoend die een vriendin heeft. En dat wist ik, toch heb ik het gedaan. Ik voel me nu heel slecht en heb spijt. Ik ga er nu eindeloos over doorpiekeren.

Toegevoegd na 2 uur:
Het meisje ken ik alleen van gezicht. We wonen allemaal in dezelfde plaats dus zal ze wel tegenkomen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Tsja, voor jezelf bepalen dat het een gezellige avond was die niet herhaalt wordt is stap een. De tweede stap is bedenken wie de verantwoording moest nemen. Jij (Single?) of hij (Vriendin). Ik denk dat je het jezelf dan redelijk snel kan vergeven. Hij had niet zo stom moeten zijn.

Die jongen is net zo schuldig als jij. als hij gewoon doorgaat met zijn vriendin of er niets gebeurd is, zou ik het verder proberen te vergeten en doorgaan met je leven

Niet jij maar hij heeft iets stoms gedaan. Misschien was het wel voorbedacht allemaal. Trek jij het je niet aan.

Hoi, Naar mijn mening hebben jullie hier beide schuld aan, 1. Jij wist dat hij een vriendin had, en je kon de keus maken het niet te doen, 2. Hij weet zelf heel goed waar hij mee bezig was, en kon zelf ook de keus maken om niet met jou te zoenen. Dat je, je er nu heel schuldig over voelt, Laat al zien, dat het niet je bedoeling was, om dat ander meisje dit aan te doen, en als je dat zelf realiseert, dan voel je je, Ondanks dat je je er nu rot over voelt, hier juist beter door. Ik moet wel zeggen, Dat ik het van jouw kant beter begrijp dan van hem, Want jij bent single, en kwetst dus geen partner, en hij doet dat wel. Ik zou ook niet proberen om een relatie met hem te krijgen, Want als hij dit met jou dit, terwijl hij een vriendin heeft, Zou hij het ook bij jou kunnen doen, Mijn advies is dus, Probeer die avond, en die jongen te vergeten, en ga andere leuke dingen doen met vriendinnen ofzo Succes ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100