Mijn vriendin vind haar paard belangrijker dan mij, hoe krijg ik haar aandacht? Help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg tegen haar dat jij ook wel weer eens door haar bereden wilt worden ;-)
Kimath
13 jaar geleden
hahaha, dat is een leuke :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xD goed bedacht :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je neemt genoegen met het feit dat het paard belangrijker is, of je maakt een eind aan je relatie...Ik zou kiezen voor het laatste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paard slachten, frikandellen! Misschien vaker met elkaar leuke dingen doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nja het eerste dat in me opkwam - en die humor wou ik even delen - ( zie het zo voor me) ,: ga aan de slag met schmink en haarstukje om er hetzelfde uit te zien als dat paard ;-) Maar lees mijn reactie maar :))

Het beste antwoord

Je moet toch niet jaloers zijn op een paard... Gaat haar paard haar troosten als zij zich slecht voelt? Krijgt ze kusjes en knuffels en lieve woordjes van haar paard?
Wil ze later met haar paard trouwen en kinderen hebben...? Nee toch?
Wel, zoek een hobby of een bezigheid en als ze bij haar paard is dan kan je je ook bezig houden met iets dat je leuk vindt. Dan zit je ook niet te piekeren over hoe slecht je je voelt... Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi antwoord! een +
Kimath
13 jaar geleden
Mooi antwoord inderdaad.

Andere antwoorden (15)

Samen wat leuks doen bijv bios en gwn lief down dan moet de rest vanzelf komen;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zij haar paard belangrijker vindt dan jou is het heel moeilijk dan zul je daar of genoegen mee moeten nemen of een andere vriendin zoeken
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Zo simpel is het +1
Ga hinniken......Helpt vast.
Je kunt ook gaan "bokken", dat doen paarden ook. Hoef je alleen maar een bokkenpruik op te zetten.
Succes!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en vergeet niet te steigeren, dan krijg je vast ook aandacht van haar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whahaha 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ 1 voor de humor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat flauw!
Dat word vrij lastig want waarschijnlijk heeft het paard meer te bieden. En hij zegt ook niks terug en daar zal ze wel blij mee zijn denk ik.Probeer af en toe eens te hinneken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meisjes kunnen soms helemaal gek zijn op hun paard, dat komt omdat ze die meestal al jaren hebben. Als jongen krijg je vanzelf meer aandacht als je wat langer bevriend bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga een keer met je vriendin mee naar de paarden, mijn vriendin is ook gek op haar paard en ik ben mee gegaan en ik blijk het ook super leuk te vinden ik rij nu zelf ook paard.
Dat zal zij ook super leuk vinden als je een keer mee gaat en misschien vind je het zelf ook leuk, nu moet ik er wel bij zeggen dat je wel wat moet kunnen doen zoals paard poetsen ofzo en dan ga je het misschien vanzelf leuk vinden.

Ik zou zeggen geef het een kans en dan zul je zeker haar aandacht weer krijgen!!!!

Succes en veel plezier bij de paarden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het haar eigen paard? Dan heeft ze ook de handen vol aan de verzorging! Het moet eten, bereden worden, geborsteld worden en de stal moet worden schoongehouden. Ga er maar aan staan!
Misschien vindt zij het paard niet belangrijker dan jou, maar heeft het die aandacht nodig omdat het afhankelijk is van haar. Jij niet.
Jullie zijn ook niet te vergelijken.
Eigenlijk zeg je: ze brengt teveel tijd door met haar paard.
Waarom ga je niet (eens) mee? Help haar. Dan zijn jullie samen en doen jullie iets samen. Wat is er nou leuker dan dingen samendoen?
Bovendien is ze dan sneller klaar en is ze weer helemaal van jou...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dikke +, Bessy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed geantwoord bessy +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dank mhvdw.
Het is altijd heel erg vervelend als je vriendin meer aandacht besteed aan iets of iemand anders dan jij. Ik kan daar ook helemaal inkomen. En natuurlijk vind je het verschrikkelijk dat je je aandacht moet delen met een paard.

Het beste wat je kan doen is naar je vriendin toe gaan en even rustig gaan zitten met haar op een rustige plek, waar je privé hebt. Je moet eerlijk tegen haar zeggen wat je voelt. Zeg eerlijk tegen haar wat je voelt, dat je het gevoel hebt dat je je aandacht moet delen met haar paard en dat je graag meer aandacht van haar zou willen.

Ik heb ooit ook zo een gesprek moeten voeren met iemand en mijn zus heeft ook zo'n gesprek moeten voeren met mij. Ik besteedde teveel aandacht aan een goede vriend van me en niet meer aan haar. Ook maakte ik afspraken met haar die ik vervolgens niet meer na kwam. Toen ze mij hier op aan sprak, voelde ik me erg schuldig en ik heb mijn gedrag aangepast.
Ik weet dat het anders is, omdat dit om mijn zus gaat. Maar ze was en is mijn beste vriendin. En als jou vriendin om jou geeft zoals ze zegt dat ze doet, dan zal ze naar je luisteren. Dat weet ik zeker.

Heel erg veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel. ;)
Misschien kun je met haar mee gaan naar haar paard. Doen jullie samen wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sja, je moet je vriendin ook de tijd kunnen geven om naast jou een hobby te hebben. Een paard in dit geval. Een paard vergt inderdaad veel tijd maar misschien vind je het leuk om het samen te doen.
Heb jij naast haar geen hobby's of vrienden waar je iets leuks mee kan doen op het moment dat zij met haar paard bezig is en jij geen zin in dit paard hebt.
Anders zou het zijn als het een andere vriend was.
Je kan nu eenmaal niet 24 uur per dag op elkaars lip zitten, dat zou ook niet fijn zijn, geloof me maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach jeetje... hoop toch niet dat je jaloers ben op het paard.

in een paard gaat dagelijks veel tijd zitten. de verzorging, het rijden, en als ze aan wedstrijden deelneemt kan je je lol nog op. trainen, trainen en nog eens trainen want het de buitenwedstrijden komen er weer aan.

als paardrijden haar lust en haar leven is gun haar dit dan. neem van mij aan dat je daar niet tegenop kan concurreren.
je kan dus dingen delen, ga eens keer mee en verzorg samen het paard.
ligt de sport je niet, of boeien paarden je helemaal niet accepteer dan dat je vriendin de meeste tijd aan haar paard zal besteden.

als je vriendin tijd voor je heeft ga dan leuk dingen samen doen.

aandacht en tijd zijn 2 hele verschillende dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan proberen om de aandacht van je vriendin te trekken door haar te verrassen met je kennis over paarden ;-)
Verdiep je wat in websites over paarden, zodat je daarover met haar kan praten.
Hieronder vind je alvast een hele informatieve site over paarden en hun verzorging.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel hard hinniken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je eigenlijk nog de moeite doet om die vriendschap te behouden!
ik was er allang mee opgehouden.
ik zou me overigens ook behoorlijk beledigd voelen met het feit dat je eigen vriendin haar paard belangerijker vind dan jij.
dat zegt al heel wat over jullie vriendschap.
Is ze het wel echt waard?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handel vanuit liefde... Geniet gewoon dat ze zo geniet van haar paard. Ga daarnaast eigen interessante bezigheden ontwikkelen, zodat je zelf minder tijd hebt je daar druk om te maken. Weet je, als je bij haar bent, en ze heeft het daarover, dan merkt ze jouw irritatie bewust of onbewust toch weel, en door jouw eigen irritatie creeer je daarmee zelf dus een afstand tussen haar en jou waardoor ze juist meer afstand van jou gaat nemen...
\oude spreuk van een oude wijze man (Lao Tse)
Als je iets wilt vastpakken moet je het heel even loslaten... Als je iets wilt loslaten, moet je het heel even vastpakken... Laat haar los, dan komt ze vanzelf weer dichterbij. Accepteer haar zoals zij is. Verander jezelf door je eigen dingen te doen... Daar ligt je oplossing... Dat gaat niet van de ene dag op de andere... dat kost tijd... Maar als zij het echt waard is voor jou, en andersom dan komt dat wel goed. vertrouw erop.