Zeuren vrouwen nou echt of zijn mannen eigenwijs?

Een voorbeeld......mijn man rijdt vaak te hard en ik kan het niet laten om er iets van te zeggen.Als er een boete komt moet ik tenslotte ook mee betalen want al het geld wordt natuurlijk gedeeld.
Nogmaals, dit is een voorbeeld.Ik denk dat veel mensen wel voorbeelden hebben,maar wanneer is het zeuren en wanneer is het eigenwijs zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Om door te gaan op jouw voorbeeld. Wanneer je blijft klagen over het te hard rijden nadat je er samen een goed gesprek over heb gehad. En er geen boetes of zeldzaam een boete komt. Dan ben je aan het zeuren. Maar als de boetes regelmatig blijven komen en er veranderd niks aan het gedrag van je partner dan zeur je niet, maar klaag je eerlijk over de situatie. Je bent eigenwijs wanneer je het gezeur van je wederhelft negeert.

Ik denk dat je gewoon overkomt als een zeur bij je man (dus hij vindt dat je zeurt) en jij vindt hem weer eigenwijs. Zal nooit overgaan denk ik. Eigenwijs is mijn man haha.

Zeuren is drammen over kleinigheden. Eigenwijs is aan je mening vasthouden terwijl iedereen ziet dat het niet klopt. Het zijn dus twee heel verschillende dingen.

Allebei een beetje? Jij wil geen boete en wil er wat van zeggen. Hij wil lekker door kunnen rijden.

Het is allebei, vrouwen zeuren en mannen zijn eigenwijs... Soms echter is het ook wel eens andersom...

Een vrouw die niet zeurt?bestaan die eigenlyk wel?

Veel mannen geven de vrouwen een reden om te zeuren!!

We zeuren niet. We stellen gewoon een vraag die volgens de man teveel tijd en moeite in beslag neemt om te beantwoorden.

Dat is toch heel variabel hoor. Bij ons is het zo: mijn man is niet alleen eigenwijs, hij zeurt ook. Ikzelf ben alleen maar eigenwijs ;-(

Mijn man zeurt en ik ben eigenwijs. Het zeuren heb ik al lang afgeleerd, want de meeste dingen zijn het zeuren niet waard. Nu zeurt mijn man ook minder. Het eigenwijs zijn wordt trouwens ook minder, want dat leverde nogal eens onenigheid op en je komt er wel achter dat de meeste dingen die onenigheid niet waard zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100