hoe kan ik een meisje uit mijn klas versieren?

ik vind een meisje uit mijn klas heel leuk en we smsen veel,ik kom vaak bij haar en zij komt vaak bij mij. maar heeft iemand nog verziertips?
ik ben 13jaar en zij ook

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
anneliez
13 jaar geleden
het lijkt er op dat je beter kunt versieren dan je zelf denkt.
Dus niet te veel veranderen

Het beste antwoord

gewoon aardig zijn als ze gemaakt is voor jou dan word ze wel verliefd op je anders moet je iets anders proberen
werkte ook bij mij 14 en een ander meisje 15 maar dan krijg je wel dat het niet een elkaar in de haren vliegen relatie is maar meer gewoon elkaars hand vasthouden in het begin is

Toegevoegd na 1 minuut:
en wat ik heb gedaan bij de stap dat ik haar het vertelde
ik had een leuke grap in mijn hoofd en smste haar : weetje waar ik nou van hou ze stuurde terug van mij en ik zij ja was niet de bedoeling maar ik kreeg terug ik ook van jou dus misschien heb je er wat aan succes kerel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon jezelf zijn. Ze vind jou al leuk anders kwam ze niet bij je langs. Gewoon rustig aan doen. niet overhaasten. Koop een leuk cadeautje of zo. Niet te overdreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gewoon haar mee uit vragen.
Ze komt vaak bij jouw en jij bij haar.
Dus ze vindt je verschijnlijk leuk.