Echte liefde is je openstellen, elkaar leren vertrouwen en wordt je gegeven.Wees altijd eerlijk tegen elkaar.
Is ook alleen mogelijk als het wederzijds is, daardoor wordt de band sterk. Echte liefde wint.... altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dat denk ik heel zeker, kunst is alleen om die echte liefde te vinden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet altijd en niet voor altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt heel erg van de persoon af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets kan altijd alles overleven, ook echte liefde niet.
Voor alles bestaat een breekpunt.

Het is wel zo dat je met echte liefde veel meer kunt overwinnen en veel verder komt dan wanneer er geen liefde is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs echte liefde kan geen dodelijke ziekte van je lief of van je zelf overwinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar de (echte) liefde blijft of wordt zelfs sterker.
Nee, dat zie je maar eens weer aan Antonie Kamerling, zeer geliefd maar kon toch niet van zijn depressies afkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor. Soms zit wet en regelgeving zodanig in de weg, dat je kunt spreken van een onmogelijke liefde.

En als de afstand tussen de geliefden groot is, en er geen geld is om die afstand te overbruggen, is die echte liefde ook vaak kansloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ECHTE liefde wel.
Wat liefde is... lees je in de afbeelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,want...: ECHTE liefde is ONVOORWAARDELIJK :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem is alleen dat niemand kan zeggen wat echte liefde is.
Jij kunt wel roepen dat je zoveel van hem houdt, maar als hij je steeds weer verrot slaat, dan overwin je dat niet
door alsmaar te vinden dat je toch van hem houdt.

En dit is maar een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk eerder dat liefde blind maakt en echte liefde niet alles overwint want door bepaalde situaties/gebeurtenissen kun je nog zo veel van iemand houden maar je groeit uit elkaar of je komt op een bepaald moment tot het besef dat iets toch niet echt werkt ook al zou je dat nog zo graag willen...dan kun je het ontkennen en/of blijven proberen maar dat zal niet werken......misschien ben ik mijn echte liefde dus nog niet tegengekomen bedenk ik me nu haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echte liefde is onzin.
Ik had een man en een vrouw als vrienden. De vrouw had geen zin meer in het huwelijk en de kinderen, en wilde weg, de man bleef maar rondvertellen hoe verschrikkelijk veel hij van zijn vrouw hield. Maar helaas zij wilde promoveren en andere kontakten maken.