Als een vrouw zegt dat ze vaker verrast zou willen worden, wat zou ze dan willen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Kimath
13 jaar geleden
Heb je dat al eens aan haar gevraagd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werd ooit midden op de dag, op mijn werk "iets' voor mij bezorgd. Het was een prachtige opgeschmukte kist, waarin, stro, 2 champagneglazen, 1 fles champagne, 3 rozen een lieve kaart en een kadootje. Dit kadootje was een prachtige lingeriesetje (gewoon bh en slip maar erg sjiek). Al mijn vrouwelijke collega's konden hier enkel maar van dromen, en wilden ook zo'n vent haha...] Het mooie is, dat het écht een verassing was, zo spontaan, zo leuk en zo lief! Geloof me, ik vergeet het nooit meer, en hij had vaker dit soort acties....maar bleef spontaan hoor! Ik heb het nog weken moeten horen op het werk, en allemaal waren ze jaloers.... tja, dat was mijn meneke ;-)) Je leest, zoiets maakt indruk. Ik zou zeggen, doe je best en neem ook de antwoordjes ter harte, staan leuke tips in.

Het beste antwoord

volgens mij is dit de moeilijkste vraag die ooit is gesteld op GV :)

Vrouwen zijn helaas niet simpel te plezieren en ik geloof er geen sikkepit van dat een vrouw die dit zegt met ELKE verrassing even blij is, no way (of jij hebt een werkelijk uniek exemplaar).

Wat ik zou doen in dit geval, (want het klinkt of je het niet aan haar mag vragen) is een andere (nabije) vrouw inschakelen. Bel haar moeder/zus/vriendin en zeg: ik wil haar eens ergens mee verrassen wat raden jullie me aan, OF je maakt een lijstje met opties die je zelf bedenkt en legt dat voor aan de dames met de vraag: is dat iets of niet.

Zo is de kans wel groter dat je met iets komt dat wordt gewaardeerd.

Toegevoegd na 2 minuten:
En als je dan iets vindt dat ze leuk vindt kun je daar op verder varieren maar het maakt nogal uit of het: een verassingsetentje moet worden of een massage met kaarsen en bloemblaadjes en wierrookjes

O ja, en ik vind dat JIJ je er zelf ook goed bij moet voelen, zij kan die wierrook ed wel wensen maar als dat echt niet bij jou past wordt dat toch niks op lange termijn
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat je af en toe spontaan uit de hoek komt. verras haar eens onverwachts met een reservering bij een restaurantje, een geboekt weekendje weg, een dagje sauna etc.

en neem natuurlijk ook zo nu en dan een bosje bloemen mee naar huis. doet het altijd goed. en als de vrouw blij is.... :)
13 jaar geleden
Het kan om kleine dingen gaan maar misschien ook grote... Het gaat er om dat je zonder dat ze het verwacht iets leuks doet... dat kan al zijn dat je als ze in de keuken stata je armen om haar heen slaat en zoent in haar nek, maar ook dat ze s'morgens, als ze wakker wordt, bijvoorbeeld, haar bed vol rozen vindt, of dat ze een ontbijtje op bed krijgt. Of dat je achter haar rug om oppas regelt voor de kinderen en haar een weekendje mee neemt naar bijvoorbeeld, parijs. Of je geeft haar een mooi lingeriesetje kado, een bioscoopje concert, sleur haar ergens mee naar toe...
Veel vrouwen willen dat er werk van haar gemaakt wordt, een man die initiatief neemt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx
Pas op, waarschijnlijk dreigt de sleur toe te slaan in jullie relatie. Deze sleur ontstaat zodra er geen extra moeite meer wordt gedaan voor elkaar in de relatie. Dus doe eens iets extra's, wat deed je voor haar toen jullie net verliefd waren bijvoorbeeld?? Kadootjes is natuurlijk goed, maar soms kan bijv. eens lekker het bed verschonen ook al iets doen. Dus met andere woorden, doe eens iets wat je normaliter niet doet!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je zomaar spontaan bijv t huishouden heb gedaan zodat zei eens lekker op der luie kont tv kan kijken!