Ik heb een jongen ontmoet ken hem net een week en ben nu al stapel gek op hem wat moet ik doen?

Ik heb hem leren kennen op een feest van mijn neef en hem zelf. Toen was hij lief en aardig ik heb met hem contact via sms msn en hyves. We hebben veel serieuze gesprekken. En moeten vaak lachen. Alleen we hebben elkaar niet meer gezien sinds vorige week.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je zoveel contact hebt via MSN en Hyves vraag hem dan om een keer wat af te spreken. Of vraag hem waar hij meestal gaat stappen, dan kun je elkaar daar een keer treffen.
Vind je dat moeilijk, pols dan je neef eens. Hij kan je misschien vertellen wat die jongen van jou vind. En anders kan hij misschien wel zeggen waar die jongen meestal gaat stappen. Dan kun je hem daar eens "toevallig" treffen!

Ik zou zeggen: go for it!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hem nog eens zien, en kijken of hij in het echt nog steeds zo leuk is als je hem in gedachten hebt gemaakt terwijl je alleen virtueel contact had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou gewoon ff terugsms-en ,of msnnen ofzo en gewoon aan 'm vragen of tie iets leuks wil doen,b.v. met een hooby die jullie leuk vinden,weet je.of gewoon samen naar een ander feestje gaan van vrienden ofzo.dan kan je elkaar wéér zien en dan óók weer nieuwe afspraakjes maken.En later kan je dan vragen of tie jou leuk vindof kan je zélf een beetje laten blijken dat je hem leuk vind.

Toegevoegd na 9 minuten:
oeps...hooby=hobby.En je kan volgens mij óók proberen info over hem te vragen bij anderen die hem goed kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet de stap en maak "gewoon" een afspraak met hem, of vraag indirect waar hij zaterdag heen gaat....