Hoe stel je je lief voor aan je ouders voor de eerste keer?

ik heb een lief en ik zou hem graag een men ouders willen voorstellen maar ik weet niet hoe :s ik denk altijd dat ze er niet mee eens gaan zijn dat ik nu al een lief heb op men 14jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Als ouder van drie kinderen kan ik je vertelen dat ik hun liefdes altijd met open armen heb ontvangen, juist omdat ik weet dat het natuurlijk doodeng is. Maar vergeet niet dat het als ouder ook reuze spannend is hoor.
Als jij denkt dat jou ouders het niet goed zullen vinden is het misschien verstandig om eens proberen uit te vinden hoe zij er tegenover staan, maar uiteindelijk zou ik toch de stap nemen en hem mee naar huis nemen.
Probeer je ouders er een beetje op voor te bereiden door over hem te vertellen en dat je hem graag voor zou willen stellen, heus, ouders begrijpen meer dan je denkt!
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind echt dat je een goed antwoord hebt gegeven,dat gewoon handig is en hulpbaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje voor de raad ik zal ze zeker gebruiken ^^

Andere antwoorden (3)

Vertel je ouders dat je verkering hebt en dat je graag wilt dat zij hem ook een keer ontmoeten.
Overleg wanneer het uitkomt en neem hem dan gewoon mee.

De eerste keer zal het heel eng zijn voor jullie, maar ook voor je ouders, maar al snel zullen ze wennen hoor.

Gewoon vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben geen ouder, maar ik zou blij zijn als mijn kind zijn of haar lief wilde voorstellen aan me!
Het zal vast wel even wennen zijn voor jullie allemaal. Maar als zij hem hebben gezien, snappen ze misschien ook wel goed waarom je op hem gevallen bent :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met wie kan je het beste overweg, met je vader of met je moeder.
Praat eens met die ouder over verliefd zijn.
Ik bedoel: zelf zijn ze ook jong en verliefd geweest.

Als de reactie meevalt, vertel dan dat je verliefd bent.
En praat over de jongen zijn goede eigenschappen.
En vraag of ze het leuk zouden vinden dat je hem
een keer meebrengt.

Je hebt een vriendje. Je moet met je 14 jaar niet doen tegen je ouders alsof je bijna zou willen trouwen.
Ouders zien dat allemaal niet zo serieus.
Maar een vriendje hebben, dat mag wel, denk ik.