ik wil een jongen die lief is weet wat een relatie inhoud mij genegenheid geeft waar ik mee kan lachen en huilen welke leeftijd?

welke leeftijds catagorie moet ik dan wezen
dat verschilt volgens mij ook
want de ene jongen is eerder volwassen als de ander

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet niet wat jouw leeftijd is, maar hetgeen JIJ aanhaalt en bij jouw vrind/partner wenst is niet leeftijd afhankelijk. Het is wel zo hoe ouder jullie zijn , des te meer ervaring je hebt.

Weet je dat zeker veel vrouwen zeggen dat ze een lieve man willen maar als ze hem uiteindelijk hebben vast hebben, dan zijn ze het letterlijk beu... Het is ziet dat ze willen maar eens ze het hebben zijn ze het beu. Maar ja ga ervan uit dat jij niet zo oppervlakkig bent... Om te antwoorden er is geen leeftijd. De een persoon beseft dit op jonge leeftijd de andere op wat oudere leeftijd. Toen ik 17 was vond ik dit heel normaal was deel van een relatie en bij andere was een relatie iets dat je moest hebben(mode). Maar je hebt er ook die maar wanneer ze 20 zijn de beseffen wat een relatie inhoud... Kortom er is geen leeftijd. Maar algemeen kan men zeggen : mensen die in de pubertijd ontplooien zichzelf nog en beseffen niet goed wat ze doen. Terwijl als je wat ouder bent "volwassen" 18 a 20 weet je wat je wilt. Alhoewel velen dit nog niet weten.... Ik wil er ook nog even aan toevoegen sommige mensen die 18 à 20 zijn zoals ik waren vroeger zoals jij hier beschrijft lief,genegenheid, meelevend enz.... Maar ik ben dat nu niet meer puur omdat ik gebruikt werd in relaties en totaal geen respect kreeg, En bedrogen werd. Daarom toon ik mijn gevoelens van de dag niet meer zo veel in een relatie. Dus : ga voor jezelf na of je echt wel een lieve man wilt want sommige vrouwen zeggen het wel maar eigenlijk willen ze iets anders.( En het zijn niet alleen vrouwen mannen doen et ook). Zo komen jullie beiden niet tot foute ontdekkingen. Weet wat je wilt en het is makkelijker om het te zoeken. Je zal deze persoon heus vinden...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100