ik wil een jongen die lief is weet wat een relatie inhoud mij genegenheid geeft waar ik mee kan lachen en huilen welke leeftijd?

welke leeftijds catagorie moet ik dan wezen
dat verschilt volgens mij ook
want de ene jongen is eerder volwassen als de ander

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Hoe oud ben jezelf?

Denk dat je in eerste instantie eens moet kijken naar je eigen leeftijdsgenoten.

Aan de andere kant; leeftijd is maar een getal. Als een persoon bij je past, maakt leeftijd niks meer uit.

Dus niet richten op leeftijd nu, maar gewoon lekker rondkijken en dan kom je vanzelf die ene leuke, attente, grappige jongen/ man tegen.
13 jaar geleden
Tjemig, met die vraag worstelen we allemaal. Het zou mooi zijn als je op GV een passend antwoord zou kunnen krijgen. Zoek in eerste instantie iemand die je heel graag mag. Hoe oud of jong diegene is, doet er dan niet toe. Ga vooral niet zoeken; dat brengt alleen maar teleurstelling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik moet er een beetje om lachen want leeftijd zegt helemaal niks! ik ben bijna 20 heb altijd vriendjes gehad rond mijn leeftijd de een nog erger en gekker dan de andere. en nu zit ik opgescheept met de liefste knul van de wereld en die is 27. en zijn geestelijke en lichamelijke gesteldheid schat je ook niet hoger dan 20:p ze komen vanzelf op je pad terecht de goeie komt vanzelf. maar kijk vooral niet naar de leeftijd.

(een collega van mij zij dat in zijn land als je wilt weten wat de min leeftijd is waarnaar je zoeken moet : je eigen leeftijd door de helft plus zeven. dat je dan goed en legaal zit )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leeftijd speelt geen rol, wederzijdse interesse, respect voor elkaar en tijd om elkaar goed te leren kennen zijn zeer belangrijk. Daar moet je in investeren.
Tja, en waar vind je die? De mijne kwam ik tegen toen ik er echt niet op zat te wachten, maar door een tijd als goede vrienden samen uit te gaan is er na een paar maanden iets moois uit gekomen dat nu al 20 jaar duurt.
Ik wens je veel succes bij je zoektocht en ik hoop dat je net zo'n man/vriend ontmoet als de mijne en dat je dan voelt dat je bij hem wilt investeren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je zo niet zeggen.
Je komt hem gewoon een keer tegen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet wat jouw leeftijd is, maar hetgeen JIJ aanhaalt en bij jouw vrind/partner wenst is niet leeftijd afhankelijk. Het is wel zo hoe ouder jullie zijn , des te meer ervaring je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je dat zeker veel vrouwen zeggen dat ze een lieve man willen maar als ze hem uiteindelijk hebben vast hebben, dan zijn ze het letterlijk beu... Het is ziet dat ze willen maar eens ze het hebben zijn ze het beu.
Maar ja ga ervan uit dat jij niet zo oppervlakkig bent...

Om te antwoorden er is geen leeftijd.

De een persoon beseft dit op jonge leeftijd de andere op wat oudere leeftijd.

Toen ik 17 was vond ik dit heel normaal was deel van een relatie en bij andere was een relatie iets dat je moest hebben(mode).
Maar je hebt er ook die maar wanneer ze 20 zijn de beseffen wat een relatie inhoud...

Kortom er is geen leeftijd. Maar algemeen kan men zeggen :

mensen die in de pubertijd ontplooien zichzelf nog en beseffen niet goed wat ze doen.
Terwijl als je wat ouder bent "volwassen" 18 a 20 weet je wat je wilt. Alhoewel velen dit nog niet weten....

Ik wil er ook nog even aan toevoegen sommige mensen die 18 à 20 zijn zoals ik waren vroeger zoals jij hier beschrijft lief,genegenheid, meelevend enz....
Maar ik ben dat nu niet meer puur omdat ik gebruikt werd in relaties en totaal geen respect kreeg, En bedrogen werd. Daarom toon ik mijn gevoelens van de dag niet meer zo veel in een relatie.

Dus : ga voor jezelf na of je echt wel een lieve man wilt want sommige vrouwen zeggen het wel maar eigenlijk willen ze iets anders.( En het zijn niet alleen vrouwen mannen doen et ook).
Zo komen jullie beiden niet tot foute ontdekkingen.

Weet wat je wilt en het is makkelijker om het te zoeken.
Je zal deze persoon heus vinden...