Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een mooi doosje kopen voor één trouwring?

Mijn schoonvader is deze week overleden. Nu wil ik graag een mooi doosje kopen om zijn trouwring in mee te nemen voor mijn schoonmoeder. Ik heb het gevraagd bij de juwelier van de Bijenkorf, maar er blijkt niet zo gemakkelijk aan te komen te zijn; ze worden alleen gebruikt voor ringen die op dat moment verkocht worden.

Waar zou ik zoiets in Eindhoven kunnen kopen? We moeten het morgen hebben, en ik wil het mijn schoonmoeder niet aandoen om juweliers af te moeten lopen met deze vraag, en telkens uit te moeten leggen waarom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterkte in deze moeilijke periode, ik heb geen idee waar je voor morgen nog een doosje krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gecondoleerd suzyQ
voor jullie allemaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gecondoleerd SuzyQ, sterkte de komende tijd

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Bij de juwelier hebben ze vaak hele mooie verzilverde eerste tand doosjes, die zijn er ook wel in Eindhoven denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Efteling!
Heleboel mooie doosjes bij de Fata morgana te koop. Het zijn wel vrij "drukke" (kleine)doosjes maar zeker mooi!
Ik weet zeker dat als je even van te voren belt met de Efteling dat ze een hoop voor je kunnen doen mbt toegang en wellicht dat ze de assortiment voor je "naar voren" halen.
Succes en sterkte met de komende tijd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bel ze ff: 0900 0161 (€ 0,25 euro cent p/m)

Toegevoegd na 7 minuten:
Zit hier wat tussen? Is in Veldhoven!
(zie link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van harte gecondoleerd Suzy!

Klinkt een beetje luguber Suzy, maar steek je licht eens op bij een crematorium. Daar hebben ze allelei mooi spullen om de as,of een gedeelte ervan in te bewaren. misschien vind je daar iets van je gading.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als eerst gecondoleerd en sterkte voor jou en je partner en natuurlijk de overige familie en vrienden.
Bij de wereld winkel hebben ze vaak mooie doosjes die ook nog bekleed zijn aan de binnenkant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:

http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/trouwkleding-en-trouwaccessoires/380497292-hartvormig-ringendoosje-voor-trouwringen.html?return=eJw1jttOxCAQht9lk%2FauJ5Da0jRmG698CwLYYjkFqF01vruD2b2a%2F5v%2FS2YY7eiPou0UKcYdvUTJAt%2BmLSVPm2Z3XtrasLAnrxlLsba62bUUyq6VYEbGJgV3nI%2BVtNU%2FM85ljE4FEKA7QnWq1PAej%2FWWjH656bkrRZyTK%2FC1K%2FDiDwgtBA107VHeaZQjHiEKBTFr%2FqElCN8KcInvIt7bdG9N1uxhZFA8y7d8BeOnkWT6AsIjGfsBaD%2BBAvwurXAufsgCEdRuLKRPF4xaQXExX0elWuFp74%2B5Lb2LiTshZ9Ii8raU7CzIMgwFeYXZwpjJ83CZfv8Asd1sAg%3D%3D&fta=eNplUMtuwyAQ%2FJUKqTmDHTt4kQ%2BNeklb9dKqPURVRAx1aLBBBufRyP9ejJNTL2g1M8vMLIcFXBxQQH2nNweuHWIOSJ4BOumSzIQrvQHCbA%2BYaQJ5QphOIE8LJhQwa0fYw6%2ByzH0LFxAfkMZC2zeyUxXTJyBpOi8yps%2BQFlmRU7Y%2FQqfaWrbCGPcj7xO8450%2FmK5RNTNOQTJTdTC3ti%2FxzBrnKyNkmeEke1rO%2BHFN6dcaf5XZgo5p54AsryViKgR1kAJSItYIrUjOhRS0iq0C443lwm20bGu%2FGzdwIApADT9txk%2FCnoi%2FJID4ETEOBC4KKA1TvFTAV49oEtBoH071wrdSX%2BdnLfsu2hFAS17tQ81X3shbgsjfhVeEE9zAB%2B87te29fD%2FbSRmioynam%2Bn8qhXydHVN8TjkgD647sfA14x46h6PMkz2URHD%2FZN9Kh9kwzA1PYw0hssw%2FAHD8KE9&fta_ind=1&fs=1#photo&thumb_click=
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn vrouw!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gecondoleerd voor jullie allemaal.
Ik denk, als je even belt naar deze zaak, dat ze wel een mooie doos hebben. Eventueel een pillendoos? Dan kan je nog iets laten graveren. Sterkte de komende tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij een goudsmid ?
En als die ze niet verkoopt kan hij / zij je wellicht verder helpen.

Sterkte de komende tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding