Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zouden jullie doen qua verliefdheid op iemand die vrienden heeft die je niet vind deugen?

Ben verliefd op iemand waar ik op een rustige manier al een relatie mee heb, hij heeft vrienden die in de bak zitten of gezeten hebben, zelf wil ik niks met zulke mensen te maken hebben, ik weet het niet meer, ben kei verliefd maar vind het heel moeilijk... ermee kappen of doorgaan en eisen stellen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
934

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Doet jouw vriend zelf iets waarmee hij in de cel zou kunnen komen? (Klinkt beetje vreemd, sorry.)

Ik zou met hem gaan praten wat je dwars zit. Je blijft met dit probleem rondlopen en je bent zo verliefd op hem. Als hij ook zo verliefd op jou is, dan luistert hij en vertelt hij je de waarheid, toch? Zeg meteen waar je bang voor bent. (Bijvoorbeeld dat hij ook in de cel zou kunnen komen).

Toegevoegd na 12 seconden:
Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eerst de mensen ontmoeten voordat je kunt oordelen. Geef ze een kans, die geven ze jou ook.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding