Wat is liefde op het eerste gezicht?

Hoe zou je het kunnen definiëren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je ziet iemand en plotseling wordt je als een magneet naar deze persoon getrokken. Het is net of je hem/haar je hele leven hebt gezocht en nu gevonden. Alsof je elkaar al 50 jaar kent. Je weet op dat moment zeker dat het voor jou de ware is.

Dat je iemand tegen komt. en meteen denkt: dat is hem/haar. je bet opslag verliefd zeg maar

hij keek mij aan ..ik hem...mijn hart sloeg over..die ogen..ik kon niet meer eten..hij niet meer slapen..ik kon hem niet verstaan..hij mij ook niet..nu 30 jaar later nog steeds verliefd..dat was echt liefde op het eerste gezicht

Alsof er een blije bliksem inslaat!

Alsof alles meewerkt om te zorgen dat je die ene persoon ontmoet, alles lijkt bij elkaar te komen. Een soort van knooppunt van toevalligheden dat uitmondt in die ene ontmoeting. Een moment van herkenning: Dit MOET hem/haar wel zijn...

liefde op et eerste gezicht is als twee mensen elkaar (tegelijk vind ik) zien en dan niet ergens anders naar kijken voor 10 sec en je dan ben je verliefd Toegevoegd na 53 seconden: en als je dan voor paar dagen bijv nergens anders aan kan denken dan dat persoon

Liefde op het eerste gezicht is een totale omslag van de wereld die je tot voor kort kende. Niets, maar dan ook niets maakt nog indruk op je, behalve de persoon waar je verliefd op bent. Niets, maar dan ook niets heeft verders nog enige waarde. Niets, maar dan ook niets, kan belangrijker zijn dan die ene persoon. Je kan aan niets anders meer denken. Verliefd zijn is een ramp voor je omgeving. Voor je zelf is het ondenkbaar dat dit ooit voorbij kan gaan, dat weet je zoooooooooo zeker!

Bij mij... ( Ik kan alleen vertellen hoe ik het ervaren heb) Bij mij was het een onverwoordbaar gevoel. Geen verlangen, geen liefde zelfs geen verliefdheid, maar wel de wetenschap: "Deze persoon hoort in mijn leven." Of het nou al goede vriend was geweest of als geliefde... Ik heb gelukkig nu mijn lief gevonden. Hopelijk voor heel lang nog... Maar ik wist wel toen ik hem zag dat ik hem wou ontmoetten, gelukkig dacht hij daar hetzelfde over ^^ Mijn beste vriend heb ik ook zo ontmoet. Nooit iets van kriebels of enige verliefdheid geweest, maar wel de wetenschap: "Deze persoon hoort in mijn leven" Vind ik ook liefde op het eerste gezicht... zelfs al zal het nooit meer dan vriendschap worden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100