Als ik me kwetsbaar opstel (wat ik niet tack doe, kwestie van vertrouwen) en hier misbruik van gemaakt wordt.
Het voelt alsof je ziel eruit getrokken wordt

Toegevoegd na 35 seconden:
Tack is vaak, sorry t9 aan op mobiel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

ik voel me verraden als ik iemand in vertrouwen iets vertel en diegene bazuint het door,.
of ze roddelen achter je rug om om je.

je kan je ook verraden voelen als je partner vreemd gaat
13 jaar geleden
als je iemand vertrouwd, en het blijkt dat dat vertrouwen geschonden wordt, dan voel je je verraden.
13 jaar geleden
verraden voelen is als jij iemand wat verteld in vertrouwen en die achter je rug om dingen over je verteld aan iemand anders,terwijl je dat niet verwacht, je kan dat ook hebben als je partner intiem met andere chat terwijl er verder misschien niks aan de hand is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken dat gevoel door een van mijn beste vriendinnen.
20 jr. vriendschap en geld van mij geleend, veel valse beloftes en resultaat, geld weg en vriendschap over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je heel verraden voelen als je iemand iets heel persoonlijks vertelt, iets waar je heel kwetsbaar voor bent, en diegene zal het tegen je gebruiken, waardoor je het gevoel krijgt dat je door de grond zakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als mensen dingen met elkaar delen gaan ze er meestal van uit dat hun normen min of meer gelijk op lopen; anders zou je een ander iets niet toevertrouwen.
Als dat vertrouwen wordt geschonden voelt men zich verraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ooit lang geleden zelf een keer verraden door een goeie bekende.
En die belde me een dag later zelfs op dat hij me verraden had,om me te waarschuwen.
Hij zei sorry ,ik kon niet anders,maar ik waarschuw je toch even.
Ik vond het niet leuk ,maar ik wist wel waar ik op dat moment aan toe was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voelde me verraden door een vriendin toen ze, na jaren vriendschap met mij, verklaarde dat ze niet verder met mij kon want ze was vriendinnen geworden met een vriendin van de koningin en ik paste dus niet meer in haar plaatje.
13 jaar geleden
Vrij makkelijk hoor, je doet alles voor iemand en krijgt stank voor dank.