Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als ik me kwetsbaar opstel (wat ik niet tack doe, kwestie van vertrouwen) en hier misbruik van gemaakt wordt.
Het voelt alsof je ziel eruit getrokken wordt

Toegevoegd na 35 seconden:
Tack is vaak, sorry t9 aan op mobiel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

ik voel me verraden als ik iemand in vertrouwen iets vertel en diegene bazuint het door,.
of ze roddelen achter je rug om om je.

je kan je ook verraden voelen als je partner vreemd gaat
(Lees meer...)
13 jaar geleden
als je iemand vertrouwd, en het blijkt dat dat vertrouwen geschonden wordt, dan voel je je verraden.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
verraden voelen is als jij iemand wat verteld in vertrouwen en die achter je rug om dingen over je verteld aan iemand anders,terwijl je dat niet verwacht, je kan dat ook hebben als je partner intiem met andere chat terwijl er verder misschien niks aan de hand is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken dat gevoel door een van mijn beste vriendinnen.
20 jr. vriendschap en geld van mij geleend, veel valse beloftes en resultaat, geld weg en vriendschap over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je heel verraden voelen als je iemand iets heel persoonlijks vertelt, iets waar je heel kwetsbaar voor bent, en diegene zal het tegen je gebruiken, waardoor je het gevoel krijgt dat je door de grond zakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als mensen dingen met elkaar delen gaan ze er meestal van uit dat hun normen min of meer gelijk op lopen; anders zou je een ander iets niet toevertrouwen.
Als dat vertrouwen wordt geschonden voelt men zich verraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ooit lang geleden zelf een keer verraden door een goeie bekende.
En die belde me een dag later zelfs op dat hij me verraden had,om me te waarschuwen.
Hij zei sorry ,ik kon niet anders,maar ik waarschuw je toch even.
Ik vond het niet leuk ,maar ik wist wel waar ik op dat moment aan toe was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voelde me verraden door een vriendin toen ze, na jaren vriendschap met mij, verklaarde dat ze niet verder met mij kon want ze was vriendinnen geworden met een vriendin van de koningin en ik paste dus niet meer in haar plaatje.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Vrij makkelijk hoor, je doet alles voor iemand en krijgt stank voor dank.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding