wie kan mij helpen?

mijn vriend houd van mij maar het zwartekracht wat mensen hebben gedaan heeft onze relatie kapot gemaakt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huh? denk dat je ff wat duidelijker moet zijn hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwartekracht?? En dat is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@skusme .. ze zijn allebei op hun hoofd gevakken en houden niet meer val elkaar ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voodoo ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oooh, de zwaartekracht! Ze zijn omgevallen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil wel even vertalen: joellah is even heel verdrietig. Niets kan zo een pijn doen als liefde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat toelichting graag?

Antwoorden (10)

Ga er eens met z'n tweeën tussenuit, een weekend of zo in een rustig huisje.
Dan goed uitpraten en lekker opnieuw beginnen zonder je van een ander wat aan te trekken.
Neem geen telefoon of laptop mee, puur voor de rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goede tip
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fargh, en nog leuk om te doen ook.
Maar er zijn weer minnaars die er anders over denken al geven ze zelf geen tip.
Je vraag is een beetje onduidelijk maar ik denk te begrijpen dat je relatie niet goed meer is door andere. Hoe kun je je iets aantrekken van anderen als je om elkaar geeft maak je je samen sterk. Praat met elkaar en kijk wat je samen moet doen
13 jaar geleden
Als de relatie echt en puur is, kan die nooit door anderen kapotgemaakt worden. Ook niet door zwartekracht. Het is me een raadsel wat het is. Bijgeloof lijkt hier wel een heel erg grote rol te spelen.
Er zijn mensen die menen dat zij bijzondere krachten hebben, zoals geneeskracht, handoplegging, whatever.
Allemaal bullshit.
Mensen zijn mensen en zijn een romp met 4 ledematen, een stel hersenen en een aantal kwaliteiten.
We hebben als mensen helemaal geen uitstraling in die zin. Laat je niet gek maken. Zoek vooral vrienden en een partner die een beetje nuchter in het leven staan. Daar wordt je veel gelukkiger van.
Ik spreek uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat geen zwarte kracht, evenmin als witte kracht, het zijn altijd mensen die pogen jullie uit elkaar te drijven. Ga er met je vriend eens rustig over praten,dan komen jullie er gezamenlijk wel uit. Als je van elkaar houdt en dat doen jullie moet je er niemand tyssen laten komen. En vergeet die zwarte kracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik met opzet de terminologie van de vraagstelster.
Je mag het ook zwarte magie noemen.
In het echt zie ik nog veel erger uit.
Nou meisje, je bent niet de eerste of de enige die dit overkomt. Kies nu maar voor jezelf, ga niet twijfelen of je alles goed heb gedaan, heb je heus wel. Stel je sterk op, dus ook niet terugnemen zomaar. Je laat je doch niet zomaar afkeuren! Trek jouw conclusies en ga verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens alles positief in te zien, en bekijk het nuchter. Voel je dan nog steeds dat het een zwarte kracht is? En denk je dat je daar niet tegenop kan?
Probeer het dan eens om te draaien. Dat jij die kracht bent die alles overheerst. Jij bent de baas over jezelf en de keuzes die je maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Joellah;

Het klinkt misschien wat makkelijk om je te advisren die zwarte kracht te negeren, maar ik ben ervan overtuigd dat jullie 'hartekracht' een stuk sterker is als je die samen erkent. Die kunnen jullie immers aan elkaar duidelijk maken en uitdragen, die zogenaamde zwarte kracht is een boel hocus-pocus die alleen vat heeft op mensen die niet zeker zijn van zichzelf en van elkaar. Laat jullie onderlinge verhouding niet verstoren door dat soort flauwekul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In jouw vorige vraag zeg je al dat jouw vriend het wil uitmaken, want hij wil alleen zijn.
Daar hoeft geen speciale reden voor te zijn.

Maar de reden kan in ieder geval NIET iets zijn wat
zwarte kracht heet.

Als hij van jou houdt en jij houdt van hem,
dan mag er niets zijn van een zwarte kracht
die jullie relatie kapot kan maken.

Zoek hulp. Ga met mensen praten die niet geloven
in die zwarte kracht.
Ga met mensen praten die jou kunnen bevrijden van
het gevoel dat anderen een zwarte kracht op
jou en jouw relatie kunnen loslaten.

Probeer je vriend er van te overtuigen dat hij dat ook moet doen.
Zwarte kracht is niets anders dan boze opzet van
mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je geruststellen zwarte krachten bestaan alleen als aanduiding van het kwade dat in elk mens aanwezig heet te zijn.

Het zijn nochtans géén op zichzelfstaande krachten die tussen jullie kwamen.

Jullie moeten vooral in jezelf geloven en geen negatieve invloeden van anderen toelaten.

Hoe sterker jullie band, hoe minder gelegenheid heeft iemand anders om iets tussen jullie te beschadigen of kapot te maken.

Praat met je vriend, laat hem weten dat je nog altijd veel van hem houdt èn dat je hem voor geel goud kwijt wilt..

Vraag hem daarna of hij nog altijd blij met jou is èn of zijn liefde nog altijd even groot, dan wel, groter is geworden.

Praat dus met elkaar en laat anderen maar lekker lu..eh..praten.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwarte kracht bedoel je zwarte magie mee? Ik denk dat als je vriend dat beweert hij zelf degene is die het kapot maakt en jou dat wil doen geloven. Want houdt hij echt van jou en jij van hem. dan kan niets of niemand daar tussen komen. Dat is iets dat je láát gebeuren. Zoek de fout dus tussen jullie tweeen en praat eens goed met elkaar. Wanneer voelen jullie je niet happy? Dan weet je dat daar de schoen wringt... Ik kan dat niet voor jullie bepalen; dat weten jullie zelf het beste...