mijn vriend heeft geen reden waarom hij het wilt uitmaken maar hij wil geen relatie meer met mij,hij wilt alleen zijn,is dat normaal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (13)

Hij heeft dus wel een reden waarom hij het uit wil maken, hij wil alleen zijn. Dit is niet abnormaal. Sommige mensen hebben moeite met zich binden, en zijn liever alleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe lullig het ook voor je is, ja, dit is heel normaal.
Sommige mensen zijn graag alleen of willen zich nog niet vast leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vertel mij wat normaal is.Ik heb nog geen normaal mens ontmoet maar schijnt dodelijk saai te zijn.
Of het dus normaal is is aan jou de vraag.
Het zou zomaar kunnen dat hij nog niet toe is aan een relatie en eerst wil ontdekken wat er nog meer is op de wereld.
Je kunt nog je hele leven met iemand zijn .
Laat hem maar vrij en als het echte liefde is wat jullie voelen dan komt hij wel weer bij je terug.
Zo,niet dan is daar een andere mannetje voor jou maar niet nu maar wat later.
Geniet dan ook maar van het ontdekken van een andere wereld maar dan alleen en lieve vrienden die je steunen.
Veel liefs.
En geef je zelf niet de schuld ,vrijheid is heel erg belangrijk wanneer je samen een relatie heb of het nu verkering is of vriendschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals Oprah ooit zei: he is just not into you.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb de film....
lachen maar eigenlijk ook triest
Ik denk dat hij gewoon niet meer verliefd op je is.
het kan ook zijn dat hij eigenlijk nog niet zo toe is aan een relatie, of dat hij eigenlijk iemand anders leuk vind.
Misschien durft hij niet eerlijk te zeggen waarom hij het uitmaakt
13 jaar geleden
Soms kan het zijn, dat hoe ontzettend je ook je best doet in alle opzichten, de ander dat niet weet te waarderen.
Sommige dingen in het leven heb je nou eenmaal niet in de hand. Als hij geen relatie met jou wil, wil hij geen relatie met je. Het waarom ervan is niet van belang. Denk vooral niet dat jij zelf niet goed bent. Het is zijn gevoel. Jij valt ook niet op elke jongen die zijn best doet om "jou verliefd te krijgen".
Het is er of het is er niet.
Als het er niet is, dan is het er niet en moet je het daarmee doen. Het is niet anders.

Sterkte, want ik weet (49) al vaak genoeg wat liefdesverdriet is. Het is een hel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is normaal dat als je niet meer verder wilt met iemand, dat je het dan uit maakt.

Maar geloof mij maar, je vriend heeft heel veel redenen. Waarschijnlijk durft of wil hij je die niet vertellen om of je geen pijn te doen, of om zichzelf geen pijn te doen.

1 ding lijkt in dit geval zeker. Als hij bij je blijft doet hij zichzelf heel veel pijn. Aan deze pijn zit veel angst verbonden en heel diep zit veel verdriet opgeslagen.
Het wil niet zo zeer zeggen dat jij de oorzaak bent van het verdriet. Het verdriet zit al in hem en heeft vast en zeker te maken met een stukje van zijn verleden. Door met jouw te zijn, komen die nare herinneringen weer terug naar boven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn vele redenen waarom iemand alleen wil zijn. Misschien controleer je hem te veel, geef je hem geen ruimte, stel je eisen waar hij geen zin in heeft, etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Dat is normaal. Het grootste deel van alle relaties kent een einde voor men sterft. De een heeft hele duidelijke redenen waarom het niet meer werkt. Anderen weer niet. In dit geval zijn er geen duidelijke redenen waarom, maar hij heeft op dit moment meer behoefte aan zijn vrijheid dan aan een relatie. Heel verstandig dat hij dan zegt: Nu even niet. Heel vervelend voor jou, omdat jij er nog wel vol voor wilt gaan. Echter, nu zijn er nog geen grote irritaties & ruzies. Waarschijnlijk kiest hij er nu liever voor met jou verder te gaan als vrienden -op termijn- dan in een grote berg frustraties en ruzies te belanden omdat hij eigenljik gewoon zijn vrijheid wil.
Ik heb zelf in soortgelijke situatie ook wel een relatie beeindigd; Pas een jaatr later kwam mijn ex naar me toe en gaf toe: Dat was een goede keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dus heeft hij wel een reden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit normaal, ja en nee...

Je kan je zelf de vraag stellen:, een relatie heeft toch als basis -liefde- , was dit er echt wel..,!!

Van jou kant is liefde duidelijk aanwezig want je gaat ervoor, je bent er mee bezig, maar je ex-vriend niet.

Dus dit geeft aan, dat je het zal moeten acepteren, dat het niet wederzijds is, met andere woorden:, je kan hoog en laag springen wat je wilt, maar je zal er niets mee bereiken, dan dat als je het niet accepteert, je alleen jezelf verdriet aandoet, en "DAT IS JE EX NIET WAARD", wees eerlijk en goed voor je zelf, want die zak laat zien dat hij niet degene voor je is wat jij graag zoudt willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is maar wat je zelf normaal vindt en wat niet.
Als je vriend het, op dit moment, toch prettiger vindt om alleen te zijn bedoelt hij vast dat hij nu gewoon even niet gebonden wil zijn aan iemand en lekker zijn eigen ding wil doen. Dat is heel normaal. Ik begrijp wel dat jij het niet leuk vindt want jij wil waarschijnlijk wel verder met hem.

Ik hoop in ieder geval dat je leuke herinneringen hebt aan jullie periode samen en dat je weet dat wat hij beslist niets zegt over jou! Jij bent nog steeds goed zoals je bent.

Warme groet,
Yvonne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon laten gaan.iemand die om je geeft zet je niet zonder reden aan de kant.dus..........
Bronnen: