Ik ben verliefd op een meisje, maar nu vraagt zei aan mij of ik verliefd ben, ik heb al ja gezegt, maar ik durft niet te zeggen dat zij het is?

Wat kan ik nu doen.

Ik wil niet tegen haar liegen, maar ik ben bang om te zeggen dat zij het is, ik ben al genoeg door meisjes gekwetst.

Maar ik wil natuurlijk wel dat zij weet dat ik haar leuk vindt.

Ik weet echt niet hoe/wat ik kan doen?

PS: Tips van mannen ook meer dan welkom!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (11)

Ik vraag me af waarom ze aan jou vraagt of je soms verliefd bent!
Dat is toch geen alledaagse vraag?
Daarom denk ik, dat ze waarschijnlijk allang vermoedens heeft over jouw gevoelens voor haar.

Wat ik zou doen?
Ik zou niet teveel gaan piekeren over hoe ik het haar moest gaan vertellen.
Ik zou haar uitvragen, en dan eens kijken of ze warm voor je loopt bij het dansen, een borrel, gezellig kletsen.
Na zo'n avond heb je snel genoeg door of de verliefdheid wederzijds is.
En je hebt er geen moeilijk gesprek voor nodig gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat wilde ik ook zeggen
Je maakt er gewoon een raadseltje van. Ze weet al,dat je verliefd bent.dus da's makkelijk. Je vraagt aan haar of ze ook weet op wie je verliefd bent en je zult zien, de rest komt dan van zelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je er graag er terug wil komen en neem iets leuks mee voor haar ( hoeft niet groot te zijn) of zeg dat het meisje waar je verlieft op bent dat zij het is. Ga er voor !!!!!!wat heb je te verliezen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zeggen, weet ze het ook meteen, voor hetzelfde durft zij het ook niet rechtstreeks aan jou te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat maakt t uit als jij dr vraagt en ze vind je niet leuk?
T is niet het eind van de wereld,
misschien vind ze jouw ook leuk.
1 ding is zeker.
De kans is erg klein dat zij jouw vraagt, dat hoort de jongen te doen.
Serieuze vraag, hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt haar laten raden..Je zegt dan als begin..haar naam begint met een...dat is de eerste letter van haar eigen voornaam.

Daarna geef je letter voor letter prijs totdat ze kleurt..en het dus door heeft.

Schaam je niet voor je gevoelens..want wellicht is zij ook wel verliefd op jou, hè..

Jaren geleden wist ik van een meisje dat ze smoorverliefd was op de zoon van iemand die ik kende..en pas kort geleden vernam ik van zijn moeder dat hij ook stapelverliefd was geweest op dàt meisje.

Beiden waren te verlegen om het te laten merken en dus..kwam er niets van..begrijp je?

Laat dus je kans niet schieten..en breng het vooral een beetje ontspannen, zoals ik hierboven al aangaf. Wellicht vindt ze dat wel heel leuk van je. Succes, in elk geval..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stap er op af! Probeer te weten te komen of zij jou ook leuk vindt. Als dit het geval is...Zeg dan zij degene is waar je verliefd op bent..
Je kan het beter zeggen voordat ze aan je neus voorbijgaat..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vertel het haar. Natuurlijk is het makkelijker gedaan dan gezegd. Maar stel je voor: als je het niet zegt kan zij gaan denken dat je op iemand anders bent, waardoor zij haar opties open houd en misschien wel iemand anders vind terwijl ze jou eigenlijk wel wil. Je kan alleen maar winnen, danwel liefde danwel een goeie ervaring.

Grt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeggen anders zijn haar eventuele gevoelens ook weer weg na een tijdje. Dan ben je te laat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik ook gehad 2 dagen gingen ze me de hele dag door vragen wie eet was toen zij ik dat zij et was klaar niks van gekomen niemand heeft me uitgelagd
wat je ook kan doen als je der een beetje vertrouwd vragen of ze et geheim houd en het dan zeggen mischien vind ze je ook leuk en vooral niet tegen haar vriendinnen praten heb ik geprobeert en toen poef wist de rest van de klas et
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mysterieus doen!
Zo blijf je interessant..
Ze vermoed het denk ik toch al, anders zou ze je niet vragen of je verliefd bent! En uiteindelijk komt ze er toch wel achter dat je haar bedoelt, en dan is het voor haar des te leuker!