Wat is een goed kado voor het huwelijk van je zoon

Onze zoon en schoondochter gaan na 10 jaar samenwonen trouwen. Ze hebben alles wat hun hartje begeerd.
Wat geven wij nou als passend huwelijkscadeau

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24.7K

Het beste antwoord

Geef ze de trouwrapportage. Dat is een mooi en blijvend cadeau dat aan de dag blijft herinneren.

Reserveer een speciale bruidssuite voor de huwelijksnacht.

Als ze op huwelijksreis gaan is het, afhankelijk van de locatie waar ze heen gaan, ook leuk om daar iets te geven wat ze kunnen doen (bijvoorbeeld een luchtballonvaart, helicoptertocht, duik, safari, etc.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We dachten idd. aan de trouwreportage
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps, schrijffout, reportage inderdaad. Enorm leuk cadeau en willen ze waarschijnlijk sowieso graag hebben.

Andere antwoorden (7)

Een peper- en zoutstel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik gaan voor een belevenis: een dag sauna voor twee, een weekend weg, een ballonvaart, wat zij maar leuk vinden. Bij de ANWB-winkel heb je een display met allerlei van dit soort cadeautjes in een mooi doosje.

Op die manier geef je ze geen zooi waar ze toch niets aan hebben, en wel een mooie ervaring/herinnering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets persoonlijks dat je helemaal zelf hebt bedacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er in vadersnaam mis met dit antwoord? Ik stimuleer een creatief denkproces, waarbij het resultaat een machtig gevoel van zelfvoldoening en onafhankelijkheid zou moeten zijn. Dit in tegenstelling tot andere antwoorden, die de blijkbaar aanwezige aanhankelijkheid en onzekerheid alleen maar vergroten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, wat vat jij het zwaar op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed he?:)
Met z'n vieren uit eten of een weekendje weg.
Een middag raften in zoetermeer.

Als je alles al hebt is een 'beleving' het mooiste kado. Spullen zijn leuk, maar iets doen samen met de partner, en eventueel met jullie er ook bij (delen is mooi) zal ze een herinnering geven die niet ge evenaard kan worden door een peper en zout stelletje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na tien jaar dunkt me dat je je zoon en schoondochter inmiddels wel door en door kent, en weet wat ze leuk vinden, wat ze graag doen of graag nog eens zouden willen doen en hoe hun budget gemiddeld is. De enige die dus het perfecte kado zou kunnen bedenken, ben je zelf.

Schenken van kado's is een zeer persoonlijke aangelegenheid, waar je inderdaad tijd en energie in moet stoppen. Het is geen kwestie van geld neerkwakken en een papiertje er omheen plakken. Zelfs de waarde van het kado is niet belangrijk, als het goed bij de ontvangers past. Hoe persoonlijker hoe beter.

Niemand heeft álles wat zijn hartje begeert, want de praktijk leert dat hoe meer spullen mensen hebben, hoe meer ze er nog bij willen hebben. Wellicht is dat een aanknopingspunt ? En anders zoek je het het best op het gebied van 'ervaringen' ; koop een tegoedbon voor iets dat altijd leuk is om samen te doen, en zo samen een herinnering te creëren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef ze een huwelijksreis altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een overnachting in een bruidsuite, met een champagne ontbijt, en een heerlijke massage verwendagje