Wat is de "juiste" klik die je moet hebben met een partner voor het leven?

Op welke klik kan je basseren dat je bij elkaart hoort? Welke klik wordt bedoelt, op welk gebied?

(ben jong en heb een paar leuke meiden ontmoet)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (14)

Dat is een gedragen en wederzijds Ja-woord... Dat kan in een kerk, maar ook in een achteraf-zaaltje gebeuren...

De wederzijdse inzet doet dat, de wederzijdse wens...

Vooral die eenzijdige worden tot fiasco...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jc54
14 jaar geleden
Laat die kinderen ( of jongvolwassenen) eerst eens goed verliefd zijn op elkaar. Dat ja-woord komt pas veel later.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het niet over TROUWEN...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo interpreteerde ik het dus wel.
ja woord in de kerk of zaaltje... volgende keer wat beter over je antwoord nadenken. Nu weet ik nog steeds niet wat u bedoeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chris1978NL... Ik raad je aan veel beter mijn antwoorden te lezen... Dat voorkomt deze onzin... dank je... ja woord is een intentieverklaring om SAMEN te zijn, meer niet...
Voor mij dat je er onvoorwaardelijk voor elkaar bent.
Verder is geen relatie helemaal volmaakt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, onvoorwaardelijk... Dat is moeilijk hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker op jonge leeftijd, ik ken het eigenlijk alleen voor mijn kind....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat is zelfs nog heel moeilijk. Als je kind je iets aandoet, wat voor jou echt niet door de beugel kan is het dus nog niet onvoorwaardelijk. Zie mijn vraag hierover. Zeer verhelderend vind ik, die antwoorden.
Het is dus geen hoorbare klik, maar als je een meisje hebt ontmoet, waarvan jij vlinders in je buik krijg, en zij krijgt dat van jou, dan is er een duidelijke klik.Dan hebben jullie ook allebei het gevoel dat je voor elkaar geboren bent.
Veel geluk in de liefde!!!!!!!!!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt en dat heb ik ook. Alleen heb ik dit weleens eerder bij iemand gehad , wel op een andere manier en daarom vroeg ik het mij dus af.
uhh chemie en humor ,Bij elkaar horen weet je nooit natuurlijk .Later komt het vertrouwen ...De tijd zal het leren .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of je je goed en ontspannen voelt bij elkaar :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is geen antwoord op te geven, dat verschilt per persoon. Maar als het zover is, dan weet JIJ dat direct...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jullie beide veel van het geluks stofje in jullie hersens krijgen van elkaar dan zit je goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat voor soort relatie het ook is, als jullie allebei het gevoel hebben dat jullie bij elkaar horen is dat al een eerste stap, het maatje worden voor de rest van je leven ervaar je juist door te leven met jouw maatje. De manier waarop je dat invult verschilt per persoon.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Partner voor het leven is een leuke gedachte... naar mijn inziens weet je dat pas als je samen oud bent geworden of het je partner van het leven is (was)
Het gevoel en deze gedachte erbij is al prachtig genoeg.
Een kwestie van elkaar aanvoelen geeft je een antwoord op deze vraag. Dit kan dan voor jou / jullie als de juiste klik voelen.
Is in woorden zo goed als niet te beschrijven, dus blijf voelen, samen met je partner.... daar gaat het om
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige dat volgens mij kan zorgen voor een goede relatie, en dus de juiste klik, is een onvoorwaardelijk vertrouwen in elkaar. Als dat er niet is, hoef je ook niet veel van een relatie te verwachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo`n klik begint met het uiterlijk.Daardoor wordt je aandacht aangetrokken, het kan ook de lach zijn of de manier van doen die jouw aandacht trekt. Als die ander dat ook bij jou heeft dan merk je het al aan de manier waarop zij op je reageert. Als je dan voor het eerst contact maakt, dan merk je al of het op meer punten klikt.
Je hebt bijv. dezelfde opvattingen over iets, vind dezelfde dingen leuk of enkele komen overeen, kortom ze reageert zoals jij het hoopte. Dan komen de vlinders! In die eerste tijd , als je elkaar wat langer kent, dan heb je al een goed beeld hoe diegene is in het dagelijks leven. Als ze dan nog steeds zo is als in het begin en je begint haar te missen als ze er niet is of je wilt haar mening over bepaalde dingen omdat je op haar opinie vertrouwt en hem belangrijk vindt, dan zegt dit al een hoop over je gevoel voor haar. Als haar wensen voor haar verdere leven op de jouwe aansluiten, dan heb je volgens mij de beste "klik". Liefde moet altijd groeien, dus voor een echte relatie moet je de tijd nemen, pas dan weet je in hoeverre je bij elkaar past.
amc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je tijd nemen? Dat daar jaren over heen moeten gaan of zoals je het vertelt in je verhaaltje? Want je heb het over de eerste tijd, maar hoelang loopt deze tijd? (sorry voor het kritische gedoe)?
amc
14 jaar geleden
Natuurlijk hoeft dat niet jaren te duren, maar na een paar keer stappen ken je elkaar nog niet, want je geeft je nog zo "aardig "mogelijk, je wilt verder, ja? Vaak voel je al na een paar maanden of je nog steeds hetzelfde gevoel hebt als je bij haar bent of dat het sterker is geworden. Maar als je steeds ruziet of een van jullie gaat uitvluchten zoeken of liegen, dan weet je dat de klik er niet meer is. Dit kan na korte tijd zijn of na jaren. Maar als je die klik voelt, hou hem vast en de tijd zal het leren.
De klik is de chemie ,is de coup de foudre (de bliksemslag zeggen de fransen) is de vonk in de ogen , de tintelingen in de buik, de geen honger hebben gedurende dagen , de boven de wolken vliegen gevoel, dewereld, de zon en de maan draait rond haar, ja dan is er een eerste klik maar voor het leven dienen er nog veel andere klikjes te komen op alle vlakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je in de toekomst? Wil je vriendin dat ook of ziet ze het totaal niet zitten? Zitten jullie op dezelfde lijn en voelt het al jaren lang goed? 3/4 jaar of langer dan kan je toch wel zeggen dat het je partner voor het leven kan zijn. Tuurlijk zouden er dingen in de toekomst kunnen gebeuren die je niet bedacht zou kunnen hebben in het begin. Zoals dat jouwn vriendin vreemd gaat of een ander tegen komt. Zulke dingen zou je nooit van te voren kunnen voorspellen. Daarom blijft het een moeilijke vraag en is het altijd maar een gok of je de partner voor je leven hebt gevonden.
In ieder geval volg je hart en als je nog jong bent geniet van het leven op een dag kom je misschien wel de partner tegen waarvan je denkt hiermee wil ik oud worden en waarvan zij het zelfde denkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nergens op...
klinkt onlogisch maar is waar
een klik voel je gewoon aan.
als dit niet zo is heb je de ware nog niet gevonden