Zie je de date nog een keer? Geef dan door of hij zijn ouders wil bedanken voor de kaart namens jou.

Zie je die date nooit meer? Misschien hadden zijn ouders dat graag anders gezien. Maar dan zou ik verder niet meer reageren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

stuur ze een leuk kort emailtje, waarin je ze bedankt. zeg dat je het een hele leuke verrassing vond. meer hoef je er niet in te zetten, maar het is natuurlijk wel zo netjes, om even iets van je te laten horen.
12 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw kaart! Of :Heel erg bedankt voor jullie kaart.
Dit moet je inschatten. Meer zal ik er niet bij zetten. De rest hangt van je vriend af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'k Zou het hoogstens even memoreren bij je date en zeggen dat je ze bedankt. Als je echte papieren kaarten krijgt ga je toch ook geen bedankkaarten terugsturen, of wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval leuk/spontaan reagere, eventueel per mail.
Het is toch hartstikke leuk dat ze jou zo positief benaderen !!