help! mij vader kijkt naar sex-sites wat nu? ik ben zo bang! als ik het vertel weet ik niet wat het gevolg er van kan zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (17)

Laat hem lekker.

Jij bent het kind jij moet kind zijn en je niet de moeder van je proberen te spelen.

Vergeet dat je het gezien hebt en leef je eigen leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft niet bang te zijn. Bijna alle vaders kijken naar sex-sites, daar is niets vreemds aan.
Het is misschien vreemd omdat jij opeens andere gedachten over je vader zult krijgen, maar geloof me, het is absoluut normaal.

En nee, je doet er geen goed aan om hem daarmee te confronteren, dat is een stukje van zijn privacy waar je beter vandaan kunt blijven...
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een mooi antwoord +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 top!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal het juiste antwoord. "Iedereen" doet het en het iets wat privé is (voor de meesten althans), dus laat het zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen doet het, maar blijkbaar schaamt iedereen zich. Hoe meer mensen het doen, hoe meer je het dan kunt bespreken, toch? Vooral als het toch al bekend is geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
' Bijna alle vaders' vind ik wel ERG kort door de bocht, of we komen blijkbaar uit heel verschillende werelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je hebt gelijk Marleen. "Alle vaders" zou beter zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk zou ik het liever op ' sommige vaders' willen houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch klopt het wel, Marleen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar bijna alle mannen (en daarmee bijna alle vaders) kijken wel eens porno.
Niks van zeggen.
Bijna alle volwassen mannen kijken wel eens op een sex-site. Zo lang het geen kinderporno is, is dat in Nederland toegestaan. Trouwens veel vrouwen kijken ook wel eens
(of meer) naar een site met mooie, niets verhullende mannen,
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het zo normaal is, waarom er dan niks van zeggen? Dan blijft het dus stiekem en vreemd.
ga een gesprek met hem aan en vertel hem wat je gezien hebt en dat jij er een naar gevoel van hebt gekregen
misschien heeft je vader wel een reden om ernaar te kijken
maar blijf gewoon open met je ouders ook las het over zoiets gaat want zolang jij niet met hem gepraat hebt blijf jij met die nare gedachten zitten

maar praat eerst met je vader zodat hij zelf de kans heeft om het tegen je moeder te zeggen voor zover die nergens van weet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zinnig advies, vooral ook om te zeggen dat het een naar gevoel heeft opgeleverd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe bedoel je hippo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies zoals ik het zeg. Dat het me een zinnig advies lijkt.
Ik snap al die minnen dan ook niet, maar ja, die worden nooit uitgelegd hè...
Veel jongens en mannen kijken wel eens naar sex-sites. Omdat ze nieuwsgierig zijn of omdat ze het spannend vinden of omdat ze er opgewonden van worden. Het hoeft helemaal niks te betekenen voor de relatie tussen je moeder en je vader en het wil al helemaal niet zeggen dat je vader allerlei enge fantasieën heeft die hij echt wil laten uitkomen.

Het is als kijken naar een spannende film: je weet dat het niet echt is, maar het is toch leuk om te zien (al kun jij je dat misschien helemaal niet voorstellen). Maak je geen zorgen.

Als je denkt of vindt dat je moeder het moet weten, kun je eens een keertje zeggen "Mam, weet je dat je met onze computer ook op sexsites kunt komen?" en als ze dan heel verbaasd reageert, uitleggen hoe je dat weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn die sex-sites niet echt stippel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die sex-sites zijn wel echt, maar de sex die erop bedreven wordt heeft niks met de echte wereld te maken. Dat zijn uitgewerkte fantasieën.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zal ook wel de reden zijn van het hoge aantal kijkers op die site
als ze alleen het huis tuin en keuken sex lieten zien dan zou dat aantal wel minder zijn denk ik
Niks van zeggen, het is heel normaal.
Bijna alle mannen bezoeken wel eens die sites en hoogst waarschijnlijk is je moeder hier wel van op de hoogte.
Maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe ik ook wel eens... krijg je nix van...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent duidelijk geschrokken van het feit dat je vader hier naar kijkt. Ik neem aan dat je een meisje bent?
Praat erover met je moeder. Vertel haar dat je dit gezien hebt en dat je ervan geschrokken bent. Je moeder zal het verder wel oppakken met je vader en je geruststellen.
Zoals anderen al verteld hebben is het niks bijzonders, maar dat helpt jou niet echt. Daarom zou ik erover met je moeder praten. Die kan je vast wel hiermee helpen en het is makkelijk te bespreken met je moeder. Het lijkt me erg moeilijk om er met je vader over te praten. En praten lijkt me wel zinnig aangezien je zo geschrokken bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aangezien het internet voornamelijk bestaat uit sexsites is het aannemelijk dat bijna iedereen wel eens een dergelijke site bezoekt en dat maakt het dan weer normaal ,wat niet normaal is is dat jij de internet geschiedenis van je ouders napluist en je vervolgens zorgen maakt over de gevolgen van het internet gebruik,
vertel gewoon je vader dat je weet dat hij dergelijke sites bezoekt omdat je toevallig in de geschiedenis terecht kwam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beheerder van de computer dient de browsergeschiedenis te laten wissen.
(eenvoudige instelling)
U kunt uw ouders er beiden op wijzen op die mogelijkheid.
Ik zou me pas zorgen maken als u telkens bepaalde sites tegen komt mbt kinderen of dieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieve Anne, ja, dat ik heel moeilijk als je ontdekt dat je vader niet alleen je vader en je steunpilaar is, maar ook een sexueel wezen. Je moeder kijkt misschien ook wel naar sex-sites en samen kijken ze misschien wel eens een sex-filmpje.

Laat ze maar, wees gewoon met je eigen dingen bezig. Je vader weet heus wel wat hij doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, dat is schrikken! Ik weet dat het schokkend voor kinderen kan zijn om erachter te komen dat hun ouders zich überhaupt bezighouden met seks, laat staan dat ze kijken naar sekssites.

Maar je hoeft echt niet bang te zijn. Misschien vraag je je af of je moeder dit heel erg zou vinden, maar waarschijnlijk weet je moeder dit: naar sekssites kijken is *niet* vreemdgaan. Dat je vader naar die site kijkt, betekent ook *niet* dat hij je moeder niet aantrekkelijk vindt, of dat hij in werkelijkheid seks zou willen met de mensen op die sites.

Als jij naar een actiefilm kijkt, betekent dat toch ook niet dat je graag mensen zou doodschieten? Dit is vergelijkbaar. Wat je hebt gezien, betekent dus niet dat je ouders problemen hebben.

Ik kijk ook wel eens op sekssites. En mijn man ook. We weten dit van elkaar, en vinden het prima. Geen enkel probleem.

Omdat je zo geschrokken bent, kun je wel het beste even met je vader praten, hoe ongemakkelijk dat ook is. Hij kan je verder geruststellen, én de volgende keer wat meer zijn best doen om niet naar sekssites te kijken op zo'n manier dat jij dat ziet. Er is namelijk niets mis mee dat hij het doet, maar het is voor jou fijner als je er niet meer mee geconfronteerd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt voor jou verschrikkelijk , maar eigenlijk is het zo goed als normaal . Ik denk dat zeker 60 % van de vaders dat doen , misschien nog wel meer . Vroeger waren het de sex boekjes , nu internet ! Maar ik kan me voorstellen dat je schrikt omdat het in dit geval je eigen vader is .

Toegevoegd na 5 minuten:
Je bent nog erg jong , en het is voor jou nog erg verwarrend . Probeer er niet op te letten .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi
:) Driekwart van nederland kijkt naar sex sites of is op een andere manier met sex bezig. Het is geen misdaad :) Wat denk je dat de gevolgen kunnen zijn? Misschien weet je moeder het al wel? Ook oudere mensen hebben die behoefte om met sex bezig te zijn. Dat je vader naar een sexsite kijkt kan meerdere redenen hebben, maar ik vind het geen crime hoor :) dont worry :) Mannen hebben gewoon doorgaans meer behoefte om eens in de 1,2,3 dagen hun zaad te lozen, omdat ze anders een vervelend gevoel krijgen... om er dan snel vanaf te zijn of als hulpmiddel gebruiken ze dan een sexsite bijvoorbeeld... Niks om je druk om te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt je leeftijd niet aangegeven maar ik vindt dat papa een beetje respect voor jou moet tonen
verder heb jij niet het recht om hem op het matje te roepen voor verantwoording
hij woont niet met jou ,jij woont bij hem in
wat iemand al aangaf is dat de browsergeschiedenis gewist moet worden
als er ooit een reparateur komt kan hij er problemen mee krijgen
ik heb me laten vertellen dat sommige volwassenen als ze er behoefte aan hebben naar zulke films kijken om op dreef te komen

ik zou me doodschamen als ik je pa was.heb je pa zien kijken of lag die film in de la?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o het zijn sex-sites (geen films)maar toch moet hij respect hebben voor zijn kind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"als er ooit een reparateur komt kan hij er problemen mee krijgen" Hoezo? We hebben het over algemene sekssites, niet over kinder- of dierenporno. Met andere woorden: wat de vader doet is volkomen legaal, sterker nog, heel normaal. Daar staat een reparateur echt niet van te kijken, laat staan dat de vader er niet nader genoemde 'problemen' mee zou krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zie ik de connectie tussen geen respect hebben voor je kind en sexsites niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of tussen sekssites en je blijkbaar moeten 'doodschamen'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen respect voor je kind is als je zodanig sexsites kijkt dat je kind dit merkt. hou het buiten je kind om bedoelt troetroe
Het is minder erg dan je denkt: in de VS hebben wetenschappers ontdekt dat mannen elke 5 minuten aan seks denken! En ze konden daar GEEN ENKELE man vinden die geen porno keek!!

Probeer het uit je hoofd te zetten. ik heb vaak genoeg
porno en soms zelfs uitgeprinte foto's van vrouwen ontdekt in de kamer van mijn broer. Ik zou het niet vertellen want daarvan raakt iedereen beschaamd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vervelend als je ontdekt dat je vader een sexueel actief wezen is.
Bedenk wel dat als hij dat niet was, jij je er nu niet aan had kunnen ergeren

Toegevoegd na 3 minuten:
Praat er wel met hem over dat je geshockeerd bent.
Het dan volgende gesprek kan wel eens het eerlijkste en beste gesprek met je vader worden dat je ooit gehad hebt, omdat je vader zich kan profileren als feilbaar mens.
Je kunt hem daardoor veel beter leren kennen en een veel echtere relatie met hem krijgen.
Hij zal ook moeten accepteren als en dat jij sexueel actief wordt/bent, daar liggen heel wat vaders wakker van.
Ze weten als geen ander hoe jongens (kunnen) zijn.