Verliefd op een man die 16 jaar ouder is hoe maak je dat duidelijk aan hem?

Weet jij het antwoord?

/2500

Net zoals je het aan een leeftijdgenoot doet. Zoek oogcontact, wees attent, flirt een beetje, etc. etc.

vraag hem gewoon een keertje of hij zin heeft om wat te drinken ergens!

Gewoon zeggen?

Liefde en verliefd zijn is niet aan leeftijd gebonden, wel zou het misschien kunnen zijn dat een wat oudere man wat minder snel signalen oppikt, dus misschien moet je in dit geval wat meer je best doen. flirt met hem, maak oogcontact, vraag hem mee uit. Laat gewoon duidelijk merken dat je verliefd op hem bent. Succes!

ik snap je terughoudendheid heel goed ik heb in hetzelfde schuitje gezeten. Maar het leeftijdverschil maakt echt helemaal niets uit. De buitenwereld vindt het vele malen belangrijker dan het is. Dus doe gewoon wat je normaal gesproken zou doen. Ik ben inmiddels getrouwd. Succes!

Bronnen:
Eigen ervaring

zoek oogcontact met hem

Ik heb ook een vriend, die 16 jaar ouder is. Leeftijd maakt geen verschil om duidelijk te maken of je iemand leuk vind. Wat je moet doen is....vooral jezelf blijven!! Ga niet overderven om hem heen hangen. Je kunt beter oogcontact zoeken, maar niet overdreven. Dring jezelf niet op. Dit werkt A - van rechts bij de meeste mannen. En verder.........als je al een tijdje met hem om gaat, zeg het tegen hem, dat je hem erg leuk vind. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Nodig uit voor etentje, trek een leuk jurkje en steek wat kaarsen aan. Kijk hem tijdens het diner eens diep aan en dan moet hij wel iets doorhebben.

als je echt zo verlegen ben dan kan je iemand vragen voor zijn telefoonnummer of probeer erachter te komen. zend een smsje en zeg in een smsje dat je hem wel leuk vind en of hij het leuk vind om eens wat leuks te gaan doen samen, wie weet wat de eerste date brengt, en eens goed in zijn ogen kijken en lachen. niet opdringerig zijn ofzo. een houding zegt al genoeg. veel succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100