wat te doen als je een hekel heb aan je nicht?

ik zie mijn nicht niet vaak nu hoorde ik van mijn zus dat mijn nicht mijn vader aan het zwartmaken is... ik heb ook verteld dat ik niet snap waarom mijn zus haar niet de deur toe heeft gewezen,,
Mijn nicht heeft al vaker rare dingen uitgehaald ook tegenover mijn beste vriendin om die voor de lol uit te schelden ik ben in staat om haar nek letterlijk om te draaien als ik een keer bij me zus ben en zij ook..
ze zeggen dat ik me rustig moet houden maar ik heb daar veel moeite mee om dat onder controle krijgen..
weten jullie hoe ik hier het beste mee om ken gaan.
haar hoofd ken ik al niet eens meer uitstaan in mijn gedachte ze heeft zovaak vieze streken en is een pathologische leugenaar in mijn ogen

Toegevoegd na 8 minuten:
negeren word moeilijk ik heb een perioden gehad van een paar jaar dat ik dit steeds maa rpikte van mensen en bleef negeren dit gaat niet meer gemakkelijk ik laat niemand mij meer een trap na geven om het zo maar te noemen het is gewoon heel klote situatie dat ik zelf in staat ben om der paar meppen te verkopen er zit nog heel veel dingne achter en ik ben dat werkelijk beu dus negeren helpt helaas niet meer van mijn kant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Probeer je te realiseren hoe onbelangrijk dit soort mensen zijn.

Zij doet enorm haar best om je uit je tent te lokken, anderen zwart te maken, achterbakse dingen uit te halen.
Als er niemand reageert op haar streken, zal de lol er vroeg of laat echt afgaan. Ook zal ze zich gaan realiseren waar ze mee bezig was, wanneer ze uitendelijk alleen is achtergebleven omdat niemand meer met haar om wil gaan.

Dus: Ondanks jouw toevoeging over negeren:
Ik zou niet alleen zelf overgaan op volledig negeren, ik zou het ook mijn hele familie aanraden: Met z'n allen actief negeren dat mens! Ook op straat net doen alsof je haar niet kent, met z'n allen!
En dan zul je eens zien hoe lang het duurt voor ze haar fouten gaat inzien en met hangende pootjes aan komt zetten.
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hou de eer aan jezelf en negeer haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe je vrienden close maar hou je vijanden closer.

Je kan in ieder geval zien en horen wat ze tegen je zus zegt. Voor de rest lekker negeren en geef geen waarde aan wat ze zegt voelt ze zich ook niet meer belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe moeilijk het ook voor jou is, maar houd de eer aan jezelf en negeer haar, zoals al eerder vermeld. En vooral, blijf van haar af. Je zou je zelf in de problemen kunnen brengen en dat is ze mijn inziens niet waard. Roddel hou je toch niet tegen en jij weet beter dan je nicht hoe je vader is.
Probeer haar uit je gedachtenwereld te verbannen.
Sterkte en succes.
13 jaar geleden
Uiterst vervelend allemaal ! Maar er is een ding waar je haar echt mee pakt , zoals al meer gezegt is totaal negeren , hoe moeilijk het ook is voor je . Van een actie krijg je een reactie , dus als jij wat doet dan escaleert de zaak helemaal , en wordt het een never ending story . mijn advies , doe niets , laat haar kletsen , dan stopt ze vanzelf !!!