ik zoek een stichting zoals hart in actie

ik wilde mijn beste vriendin opgeven voor hart in actie. ze heeft een moeilijke tijd achter de rug maar is niet dodelijk ziek dus ik kan haar niet opgeven voor "doe een wens" of voor "opkikker" weet iemand nog een anderen stichting waar ik dit kan doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Realiseer je wel dat als je op de tv komt dat veel impact kan hebben.
Persoonlijk zou ik er helemaal niets voor voelen om met mijn 'moeilijk tijd' voor heel Nederland op de tv te komen, hoe lief en goed bedoelt dit ook is van je.
Bedenk goed of jouw vriendin dit wel wil

Antwoorden (2)

Als je zeker weet dat je vriendin dit wil en ze wil iets wat je zelf onmogelijk kan regelen kan je misschien naar de nieuwe show van gerard joling en beau van ervan doorns schrijven. Zij gaan wensen in vervulling laten gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het probleem is vooral dat haar opa zeer ziek is en ze zo snel mogelijk terug wil binnen een uur en alles wat ik kan verzinnen om samen te gaan doen licht met de auto meer dan een uur verderop
Hart in aktie is een TV programma van SBS6, dacht ik. Je zou daar dus een brief of email naar kunnen sturen.