wat moet ik doen?!?!(lees beschrijving)

er is een jongen die ik echt heel erg leuk vindt.
hij zit bij mij op school, maar door onze verschillende roosters spreek ik hem meestal alleen op msn.
ik ben nou niet echt het type om op hem af te stappen en te vragen of hij mij leuk vind. wel zegt hij de hele tijd van: het is toch leuker om elkaar in het echt te zien/spreken en ik vond het leuk dat ik je het zag op het feest etc.
HELP!!! alsjeblieft!

Toegevoegd na 4 minuten:
mijn vraag is dus eigenlijk: of ik iets moet doen en wat ik dan zou moeten doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vraag eens of hij mee wilt gaan zwemmen en naar de film. Of na school ergens afspreken.
Of vraag of hij mee gaat naar jouw huis of of jij mee mag naar zijn huis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De volgende keer dat hij zegt 'ik zie je liever in het echt' moet je direct zeggen: 'wil je dan een keer wat afspreken?' waarschijnlijk twijfelt hij dan een beetje aan jouw gevoelens, dus zou jij ook een teken moeten geven aan hem. De kans dat hij nee zegt lijkt me 0,0 als ik je beschrijving zo lees
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je moet doen!? Er van genieten dat je n btj verlief bent.en ja wat actie ondernemen ,als hij de voorzet maakt van het zou leuk zijn dat! Zeg jij ja dat zou zeker leuk kunnen zijn !!enz. Enjoy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja, als hij zegt dat hij je liever in het echt wil zien dan kan je natuurlijk wachten totdat hij het initiatief neemt. maar je kan het hem ook gewoon langzaam duidelijk maken, zo van: hé ik vind het je leuk, maar ik ben nog te verlegen om het tegen je te zeggen. maar dat moet je dan in zijn gedachten zetten, je moet het niet letterlijk tegen hem zeggen anders gaat het mis en verkijk je je kans.

succes ermee ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je weet waar zijn kluisje is vraagje aan de conciërge of hij zijn kluisje wil open maken omdat je je sleutel kwijt bent dus dan doet hij de conciërge het kluisje open en dan stop jij een briefje erin met daarop na schooltijd in het bos (ik zeg maar wat) xxx je geheime aanbidder susces ermee