Je Vriendin Gerust Stellen?.

Ik heb een paar uur geleden tegen me vriendin gezegd dat ik naar de dokter ging en ik had haar verteld wat het allemaal KAN zijn maar ze flipte helemaal:S,Ik kan haar maar niet gerust krijgen niets helpt
iemand nog tips?.

alvast bedankt

(Voor moedervlek :mijn vorige vraag bekijken.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Och,dat arme kind...Wees tegenover haar positief,waarom al op zaken vooruit lopen?
Je weet zelf nog niet eens wat er aan de hand is,nu maak je je vriendin overstuur.
en nu vraag je aan ons hoe het op te lossen?
ik zou zeggen...wees een kerel,en los zelf het probleem op,je hebt het veroorzaakt ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (4)

neem haar mee naar de huisarts zodat ze zelf kan horen wat het is /kan zijn
misschien dat de arts haar een beetje gerust kan stellen die weten vaak wel hoe ze met bezorgde mensen om moeten gaan
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet niet op zaken vooruit lopen als je zelf nog niet weet wat het is
je zit nog in turkije en je bent pas over 6 dagen thuis
je had beter daar even naar het ziekenhuis kunnen gaan wat ik al als advies had gegeven dan had je nu je vriendin niet zo overstuur gemaakt
dus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb toch ook alleen maar verteld wat het kan zijn,
Ik weet best hoe mijn vriendin is en zij wil altijd weten wat er op het moment aan de hand is en dan vertel ik eerlijk dat er iets aan de hand KAN zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet niets zeggen als je NIET zeker weet wat er aan de hand is zo veroorzaak je een storm in een glas water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben het helemaal met je eens marion +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je muts52
Vertel haar dat in de meeste gevallen er helemaal niets vervelends uitkomt, ik heb er al 3 laten weghalen en er was niets aan de hand.
Zeg haar dat je gewoon uit voorzorg gaat en dat het verder niets is om je zorgen over te maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
In veel gevallen zullen deze verschijnselen berusten op onschuldige veranderingen in de moedervlek, maar het is -in voorkomende gevallen - altijd raadzaam uw huisarts of dermatoloog te raadplegen om te zien of er geen sprake is van kwaadaardige verandering in de moedervlek.
En laat haar deze site even lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook nu nog, tijdens je vakantie in Turkije, even een bezoekje brengen aan een arts. Als dat niet kan, weekend, kun je ook even bij een apotheek binnenlopen. Daar kijken ze in Turkije niet van op i.v.m. het grote aantal toeristen.
Vraag anders even in je hotel of appartement waar je op dit moment nog terecht kunt voor dit soort gevallen.