Hoe ga jij je 50ste verjaardag vieren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
18.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijft deze vraag nog een jaar of 23 open staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan moet er eerst weer 50 in een volgend leven vol maken; dat zie ik dan wel weer.
misslobe
14 jaar geleden
Leuke vraag +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet nie ben nog maar op de helft! hahaha

Het beste antwoord

Ik zelf ben van plan om het NORMAAL te vieren (over anderhalf jaar word ik 50!) , niks geen extra poespas!

Want... hoe meer ik protesteer van: "IK WIL GEEN SARA IN DE TUIN !!!" ..hoe meer kans ik heb datie er toch komt , is het niet door mijn man dan wel door mijn kinderen, en voor mij hoeft dat echt niet hoor!

Dus ik wacht het maar 'lijdzaam' af....;-)!

Hoe ga jijzelf het vieren denk je?
Ben benieuwd!
14 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Daar kan ik je over 17 jaar meer over vertellen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, ik heb het gevierd. Ik heb uitbundig feest gevierd omdat ik erg gelukkig ben met mijn leven. Het is apart, want het gaat gewoon verder, maar toch heb je het gevoel dat 50 een mijlpaal is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik (nu 53) heb het overgeslagen, de zoveelste nutteloze feestdag... Ik heb het gewoon simpelweg overgeslagen... Heel fijn een dagje totaal niets doen, een mini dolce far niente... Dat vond ik achteraf dan weer heel origineel, iedereen wil graag iets superspeciaals...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb nog 23 jaar, maar ik hou niet van hele grote dure feesten,
ik zou met mijn man en kind(eren) een weekendje weg willen gezellig met eigen gezin
14 jaar geleden
Ik ga op die dag alle dingen doen die ik altijd al wilde doen en nog niet gedaan heb...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben ook benieuwd sharona wat voor plannen heb je dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is nog niet te beantwoorden...want ik weet nog niet wat ik dan allemaal nog niet gedaan heb;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahhaa ;-)
Denk dat ik mezelf op ga sluiten in een wijnkelder en daar eens even 50 flesjes leegdrink :)
Heb gelukkig nog even tijd om er over na te denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het verleden jaar gevierd,en voor de verandering eens in Hongarije omdat wij daar ook familie hebben en veel vrienden.
We hebben het in 2 dagen gedaan zodat iedereen kon,en een abraham stond er ook,en trok veel bekijks omdat ze dat daar niet kennen.
Ik zou het zo weer over doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over 12 jaar hoop ik jou een verslag uit te kunnen brengen!

Ik weet wel dat ik deze bijzondere dag dan wil vieren met de voor mij meest dierbare mensen om mij heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn man viert a.s zaterdag zijn 50 ste verjaardag in een gehuurd zaaltje en we gaan er een leuk feestje van maken. Ik heb een lied voor hem ,dat zingen we natuurlijk met ons allen .Ik vier het net zo volgend jaar !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel ,dat gaat zeker lukken.
misslobe
14 jaar geleden
Hey wat leuk en origineel ;-)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahhaa nou ja origineel hihii hij wordt in elk geval in het zonnetje gezet.
ik zou een heel grote feestje geven iedereen die ik ken uitnodiggen net als al mijn andere verjaardagsfeestjes waarom zou deze anders zijn :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
50 is wel een mijlpaal toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In beslotenheid want:

(Na al twee ‘verwijderingen’ hier vandaag, ben ik d’r niet echt voor in de stemming…......)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet. Ik vier geen enkele verjaardag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samen met mijn partner want die wordt bijna tegelijk met mij 50...en dan met de hele familie een dag weg..we hebben altijd 1x per jaar familiedag en dat breiden we nu wat uit met wat feestelijkheden..Misschien nog een soort van receptie voor de overige vrienden en kennissen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat duurt nog even maar ik denk samen met Abram en veel Mosterd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik mijn 50ste verjaardag (mocht die er komen) op de maan ga vieren. Over 25 jaar is dat vast wel mogelijk. En iedereen die het met mij wil vieren mag komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon lekker tafelen met een paar echte vrienden en mijn vrouw. En voor mijn ouders een feestje apart, iets formeler.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daar nog 36 jaar op te wachten, dus nog geen stress. Ik heb wel tante's en ooms 50 zien worden, meestal organiseerde de kinderen van hun dan een party samen met de andere in de familie. Dus meestal heb je je 50'ste verjaardag zelf niet in de hand =D!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een poosje terug was ik ook uitgenodigd voor z'on Abraham feestje.
Er waren vijftig gasten uitgenodigd en elke gast was gevraagd een zo origineel mogelijk potje mosterd mee te brengen
(want Abraham wéét waar ie de mosterd haalt) Dus in de loop van de avond had de jarige een schitterende verzameling mosterds opgebouwd. Nadat alle gasten binnen waren kwam er een zelf geknutseld mosterdvat binnen en daaruit kwam een 'échte' Abraham mét grote baard die hem het eigenlijke kado overhandigde waarvoor we met zijn allen hadden bijgedragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb mijn 50ste verjaardag gevierd met mijn man,kinderen de partners van mijn kinderen en kleinkinderen met een heerlijk etentje,nu alweer 5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met vrienden. Dat is lekker gezellig, warm en samen bij is nog mooier! Elkaar hebben is goed.