als je sex hebt met elkaar maar (haast) nooit knuffelt maar wel veel samen bent en dingen doet samen, wat voor relatie kun je dat noemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag! :-))

Het beste antwoord

Dat noem ik een stevig houten lijstje met een schilfertje eraf!

Ik heb jouw reacties gelezen en daaruit begrepen dat jij heel anders bent dan je partner, dat het niet puur lichamelijk is wat jouw verbindt met je partner, maar dat bij jouw het gevoel enorm meespeelt en dat jij geen moeite hebt gevoel te uiten en je partner wel. Voor jou is het een gemis en bij hem is het een belasting. Het zit er bij hem niet in en ik denk dat het heel moeilijk is iemands natuur te veranderen. Hoeveel vrouwen zijn er niet die een relatie aangaan en denken dat ze hun man wel kunnen heropvoeden en/of veranderen? Dit lukt maar heel zelden. Ik ben bang dat hij zich nooit zo gevoelig zal kunnen opstellen dan jij, want hij houdt hier waarschijnlijk niet van. Ik ken het gevoel want ik heb zelf een zoon met een stoornis in het autistisch spectrum. Hij heeft altijd een hekel aan knuffelen gehad, zoals zoveel van deze kinderen. Ze zijn bijzonder sensitief en hoewel ze ook erg gevoelig zijn, kunnen ze zich niet zo uiten als je als ouder zou willen. Iets houdt hem tegen en hij laat dan ook merken dat hij er een hekel aan heeft. Hij is te gevoelig om het rechtstreeks te zeggen, maar je merkt het aan zijn lichaamstaal. Hij zal ook nooit zeggen;"mam of pap, ik hou van jou", maar ik voel en weet dat hij gek op me (en zijn vader) is. Ik ben zelf een 'knuffelkont' en daarom mis ik dat wel hoor, maar heb geaccepteerd dat hij er een hekel aan heeft en wil hem er niet mee belasten. Ik heb geleerd zijn gevoelens te respecteren en beperk me tot een vluchtige kus (waarbij hij hem meteen afveegt) maar daar zeg ik dan niets van ,want hij kan er niets aan doen, dit gaat automatisch bij hem. Je kan ook erg veel van iemand houden zonder te knuffelen, maar als jij zelf anders bent is het hééél moeilijk! Wees blij dat het verder lichamelijk goed is tussen jullie en dat jullie een goede relatie hebben verder,
want dat is zo belangrijk.Misschien als jij je net zo strak zou opstellen dan hij, dat hij je knuffelneiging gaat missen en je erop aanspreekt, waarom je zo afstandelijk doet, of misschien is hij juist opgelucht dat er niets van hem verlangd wordt? Aan jou om het eens uit te testen, of wachten op een omslag? Ik denk dat je dan nog lang kunt wachten.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Een bedenkelijke relatie.

Toegevoegd na 21 uur:
Ander plaatje van me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kijkt er wel bedenkelijk bij, Ed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol :D ja idd het is net of hij speciaal die foto voor deze vraag heeft gemaakt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:D zijn die ook nog ergens te bewonderen met vragen erbij of moet ik daar weer een aparte vraag van maken :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
foralweknow, wat heb jij een expertises!
Die spreken me wel heel erg aan. raytje, ik heb inderdaad wel eens mijn avatar aangepast aan de antwoorden, het had toen te maken met spirituele vragen, maar ze vonden me een engerd op die foto, maar heb hem nog wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nah ik vind je geen engerd hoor:) wat spreekt je aan? je komt op mij vrij symphatiek over :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In jouw expertises, lees ik vrijwel alles waar ook ik bij geinteresseerd ben, heb naar je site gekeken en was zeer verrast van de geweldige foto's, sinds enige maanden heb ik ook een site, maar moet hem nog verder opbouwen www.rananatuurpark.nl, dan weet je ook wie ik ben, groetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even koffie en dan ga ik ff kijken :)
thnx voor je compliment... de eer komt toe aan mijn vriend die levenskunstenaar is alsook fotograaf en dat dus combineert...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@forallweknow, haha, ik heb eens een foto van Ed gezien, brrrr. Als fotograaf moet je weten dat het natuurlijk is als het licht van boven komt (zoals de zon). Maar bij Ed kwam die van beneden af. Net een horrorfilm waar dat ook gedaan wordt.
Zoals deze foto: http://www.afilmcanon.com/journal/2009/9/28/fisher-dracula-1958.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, jij begon er ook over, ik heb deze een maal op g.v. gebruikt, kreeg toen zoveel reactie's, heb hem maar weer weg gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaaaa, dat is em. Brrrr. Die wenkbrouwen zo, en die schaduw daarboven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha mooie site trouwens eddijst... jammer dat het in zeeland is... wat kost het om jouw park te mogen bezoeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het park kost 2.50 incl. een kopje koffie of thee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een prachtige avatar weer, ben je dat weer zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik? ben ik ... of ging het nie over mij... prijs van het park valt mee... als ik ooit die richting uitga, dan ga ik erheen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
forall. Ben met vakantie in Drenthe momenteel, vandaar mijn late reactie, ik heb nu weer verbinding.
En ja, mijn vraag was, ben jij dat in je nieuwe avatar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat ben ik...
Een liefdevolle relatie, de een vind knuffelen fijn en de ander geeft daar niets om, dat kan maar naast knuffelen zijn er nog zoveel manieren om je liefde te uiten dat bestaat uit een glimlach, knipoogje, galant zijn enz. en dan kan de relatie heel mooi zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik helemaal met je eens. Er zijn mensen die het knuffelen van huis uit niet hebben meegekregen, en al hun gevoel in de sex leggen.(hopenlijk dan voor je).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij thuis werdt vroeger nooit geknuffeld en nu ben ik er dol op, je kunt het dus wel aanleren of er gevoelig voor zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja met de sex is - zwak uitgedrukt - niks mis :) maar is het afgelopen dan is het ook afgelopen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is jammer, gewoon een knuffel na die tijd is dan wel prettig, valt er niet met hem over te praten dan of ziet hij het niet als een probleem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik wel geprobeerd maar wil niet echt lukken. hij ziet het idd niet als een probleem.. en ik wil niks forceren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me moeilijk, misschien is het te proberen met kleine stapjes, na de sex nog een lekker wijntje pakken, misschien komt hij daar wat losser van of de slaapkamer een keer volgooien met kaarsjes, wie weet vindt hij dat romantisch en anders is het hopeloos en zit het gewoon niet in hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat het er gewoon nie inzit... en dat doet soms een beetje pijn omdat ik juist het andere uiterste ben en juist heel veel hou van knuffelen... maar hij heeft zoveel andere karaktertrekken die ik fijn vind en dat maakt e.e.a. dan weer goed...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja dan zit er niet veel anders op dan genoegen te nemen met hoe hij is.
Als hij verder lief en zorgzaam is dan is het toch ook fijn om zo'n iemand om je heen te hebben.
En aan elke relatie mankeert wel iets, de ideale mens bestaat niet volgens mij.
Elk mens heeft wel iets waarvan de ander denkt, als hij/zij nou iets meer zus of zo was dan......
Ik wens je in ieder geval veel geluk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel :)
Ligt er een beetje aan wat voor gevoel er bij bestaat.

Als de twee partners van elkaar houden, maar niet zo knuffelig zijn, is het een niet zo knuffelige liefdesrelatie.

Als het puur een vriendschap met geregeld een potje rollebollen is, zou ik het een vriendschap-met-een-beetje-meer (vrij naar Rob de Nijs) noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goede relatie..
er zijn ook mensen die een perfecte relatie kunnen hebben zonder weinig knuffelen hoor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een neukertje

Geen idee of het op GV zo gezegd mag worden.. ik merk het vanzelf wel..xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een ingesleten huwlijk. Tijd voor een boost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goede relatie zou ik zeggen, sommige mensen zijn gewoon niet zo n knuffelaars
je kan blijven zoeken en verlangen naar meer en het misschien nooit vinden of je kan voldoening nemen met wat je hebt en dat koesteren
als je wilt dat je meer knuffels krijgt kan je ook beginnen met er zelf meer te geven, behandel zoals jij behandelt wil worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een aardig normale relatie zou ik zeggen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in sommige relaties zeggen ze ook nooit dat ze van elkaar houden terwijl ze dat wel doen(dus het houden van elkaar)
misschien zitten ze zo in elkaar
heeft 1 van ze erover geklaagd dan?
soms is het en buitenstaander die dat aanschouwt en naar buiten brengt
zij zelf zijn( heel) gelukkig

Toegevoegd na 41 minuten:
soms is het EEN buitenstaander
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een FWB: friend with benefits
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe jij het wil noemen. Er zijn geen vaste termen voor wat jij of je partner voelt.

Wil je weten waar je aantoe bent bij de ander, dan zul je met hem/haar het gesprek hierover aan moeten gaan. Wat je zou kunnen doen is gewoon aan de ander vragen hoe hij/zij jullie relatie noemt. Praat erover wat voor jullie belangrijk is er geef er je eigen naampje aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een "Wij-moeten-nog-leren-knuffelen-relatie"!!

:-))

Nooit te oud om te leren... ;-))