als je sex hebt met elkaar maar (haast) nooit knuffelt maar wel veel samen bent en dingen doet samen, wat voor relatie kun je dat noemen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat noem ik een stevig houten lijstje met een schilfertje eraf! Ik heb jouw reacties gelezen en daaruit begrepen dat jij heel anders bent dan je partner, dat het niet puur lichamelijk is wat jouw verbindt met je partner, maar dat bij jouw het gevoel enorm meespeelt en dat jij geen moeite hebt gevoel te uiten en je partner wel. Voor jou is het een gemis en bij hem is het een belasting. Het zit er bij hem niet in en ik denk dat het heel moeilijk is iemands natuur te veranderen. Hoeveel vrouwen zijn er niet die een relatie aangaan en denken dat ze hun man wel kunnen heropvoeden en/of veranderen? Dit lukt maar heel zelden. Ik ben bang dat hij zich nooit zo gevoelig zal kunnen opstellen dan jij, want hij houdt hier waarschijnlijk niet van. Ik ken het gevoel want ik heb zelf een zoon met een stoornis in het autistisch spectrum. Hij heeft altijd een hekel aan knuffelen gehad, zoals zoveel van deze kinderen. Ze zijn bijzonder sensitief en hoewel ze ook erg gevoelig zijn, kunnen ze zich niet zo uiten als je als ouder zou willen. Iets houdt hem tegen en hij laat dan ook merken dat hij er een hekel aan heeft. Hij is te gevoelig om het rechtstreeks te zeggen, maar je merkt het aan zijn lichaamstaal. Hij zal ook nooit zeggen;"mam of pap, ik hou van jou", maar ik voel en weet dat hij gek op me (en zijn vader) is. Ik ben zelf een 'knuffelkont' en daarom mis ik dat wel hoor, maar heb geaccepteerd dat hij er een hekel aan heeft en wil hem er niet mee belasten. Ik heb geleerd zijn gevoelens te respecteren en beperk me tot een vluchtige kus (waarbij hij hem meteen afveegt) maar daar zeg ik dan niets van ,want hij kan er niets aan doen, dit gaat automatisch bij hem. Je kan ook erg veel van iemand houden zonder te knuffelen, maar als jij zelf anders bent is het hééél moeilijk! Wees blij dat het verder lichamelijk goed is tussen jullie en dat jullie een goede relatie hebben verder, want dat is zo belangrijk.Misschien als jij je net zo strak zou opstellen dan hij, dat hij je knuffelneiging gaat missen en je erop aanspreekt, waarom je zo afstandelijk doet, of misschien is hij juist opgelucht dat er niets van hem verlangd wordt? Aan jou om het eens uit te testen, of wachten op een omslag? Ik denk dat je dan nog lang kunt wachten.

Een bedenkelijke relatie. Toegevoegd na 21 uur: Ander plaatje van me.

Een liefdevolle relatie, de een vind knuffelen fijn en de ander geeft daar niets om, dat kan maar naast knuffelen zijn er nog zoveel manieren om je liefde te uiten dat bestaat uit een glimlach, knipoogje, galant zijn enz. en dan kan de relatie heel mooi zijn.

Ligt er een beetje aan wat voor gevoel er bij bestaat. Als de twee partners van elkaar houden, maar niet zo knuffelig zijn, is het een niet zo knuffelige liefdesrelatie. Als het puur een vriendschap met geregeld een potje rollebollen is, zou ik het een vriendschap-met-een-beetje-meer (vrij naar Rob de Nijs) noemen.

een goede relatie.. er zijn ook mensen die een perfecte relatie kunnen hebben zonder weinig knuffelen hoor..

Een neukertje Geen idee of het op GV zo gezegd mag worden.. ik merk het vanzelf wel..xD

een ingesleten huwlijk. Tijd voor een boost.

een goede relatie zou ik zeggen, sommige mensen zijn gewoon niet zo n knuffelaars je kan blijven zoeken en verlangen naar meer en het misschien nooit vinden of je kan voldoening nemen met wat je hebt en dat koesteren als je wilt dat je meer knuffels krijgt kan je ook beginnen met er zelf meer te geven, behandel zoals jij behandelt wil worden

Een aardig normale relatie zou ik zeggen !

in sommige relaties zeggen ze ook nooit dat ze van elkaar houden terwijl ze dat wel doen(dus het houden van elkaar) misschien zitten ze zo in elkaar heeft 1 van ze erover geklaagd dan? soms is het en buitenstaander die dat aanschouwt en naar buiten brengt zij zelf zijn( heel) gelukkig Toegevoegd na 41 minuten: soms is het EEN buitenstaander

een FWB: friend with benefits

Dat ligt eraan hoe jij het wil noemen. Er zijn geen vaste termen voor wat jij of je partner voelt. Wil je weten waar je aantoe bent bij de ander, dan zul je met hem/haar het gesprek hierover aan moeten gaan. Wat je zou kunnen doen is gewoon aan de ander vragen hoe hij/zij jullie relatie noemt. Praat erover wat voor jullie belangrijk is er geef er je eigen naampje aan.

Dat is een "Wij-moeten-nog-leren-knuffelen-relatie"!! :-)) Nooit te oud om te leren... ;-))

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100