Mijn moeder heeft het contact verbroken en nu mag ik ook mijn broertje en zusje van 14 en 12 niet meer zien, wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

hallo, is denk ik afhankelijk van uw leeftijd.
wat u zou kunnen doen i naar de gezinshuisarts gaan en het daar eens voorleggen.
soms kan hij of zij een tussenspil zijn
voor alles is een reden, en die kunt u het beste beoordelen.
vel succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je kunt proberen, is te zoeken naar je zusje op Facebook, grote kans ze daar of op Twitter of Hyves een acount heeft, zodat je via deze weg contact met haar kunt zoeken en erachter kunt komen hoe het met haar en jullie broertje gaat. Heeft ze niet zoiets, dan kun je helaas niets doen. De vraag blijft natuurlijk of je zusje en broertje zitten te wachten op contact met jou, maar op deze manier kunnen ze dat zelf weigeren of toestaan, mocht je ze vinden.
Sterkte tijdens deze lastige situatie.