ik ben een jong meisje en ik ben verliefd op een meisje van 17 is dat niet raar en is het niet raar dat ik verliefd ben op een meisje

ik weet het niet meer

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoi,. Ik weet niet hoe jong je bent. Maar in principe niet hoor. Liefde komt in alle vormen en maten en laat zich niet leiden door 'regeltjes'.

Ik weet niet hoe jong je bent maar het is zeker niet raar. Veel meisjes hebben meer belangstelling voor meisjes dan voor jongens. Dat is heel normaal in de pubertijd .

Nee, is helemaal niet raar. het is heel gewoon als je je verward voelt als je verliefd bent. Probeer uit te vinden of zij ook iets voor jou voelt, als dat zo is zal je zien dat alles op z'n plek valt. Succes!

Dat is helemaal niet raar. Jongen of meisje, het gaat er om dat je verliefd wordt op een persoon. Toevallig is dat nu een meisje. Misschien wordt je ooit nog eens verliefd op een jongen, misschien ook nooit. Alles is mogelijk. Het is heel mooi dat je verliefd bent!

Je zegt dat je een "jong meisje" bent, verliefd op ouder meisje, je zult dus wel jonger zijn dan 17. Je maakt aan het begin van de pubertijd bepaalde fases door waarin je jezelf gaat ontdekken, maar ook op seksueel gebied. Dat je nu verlief bent op een (ouder) meisje hoort daarbij en is helemaal niet erg, maar juist gezond. Probeer voor jezelf te bepalen wat je wilt doen met die verliefdheid, gun jezelf die bedenktijd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100