Het wereldje rondom voetbal is glitter en glamour. Daarnaast hebben voetballers vaak wel een mooi gespierd uiterlijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
(En de grote voetballers zijn stinkend rijk). Daarnaast hebben ze ook een omgeving waar veel sexy vrouwen o af komen.

Persoonlijk val ik niet op het type sylvie of Yolanthe geef mij maar vrouwen die uitstralen dat ze echt plezier in het leven hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de meeste gevallen ,dus niet allemaal,gaat het om de pesetas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste voetballers zijn niet echt knap of speciaal. Ze barsten alleen van het geld en een bepaald aantal vrouwen valt daar wel op. Ook het feit dat ze aan de zijde van deze beroemdheden veel privileges hebben en de kans krijgen zichzelf te ontplooien op de tv, trekt hun aan. Daarom kijken ze niet ze nauw of deze voetballers knap zijn. Het is gewoon een rendabele business en duurt vaak niet lang. Daarnaast voelt deze voetballer zich belangrijk.

Toegevoegd na 57 seconden:
Voor alle duidelijkheid, dit geldt natuurlijk weer niet voor iedereen, maar vaak is het wel zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om niet gelijk alle voetbalvrouwen over een kam te scheren, maar ik vermoed dat de vrouwen veel meer tijd hebben om langs te gaan bij: kapper, schoonheidsspecialiste, masseur, nagelstyliste etc. Ook zullen ze vast wel hun beschikking hebben tot een nanny, personal trainer, een personal shopper en een kok. Maar nogmaals, zo zullen heus niet alle voetbalvrouwen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dit geval kun je met geld alles kopen, dus ook een mooie vriendin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekende voetballers, of ze nu dom of intelligent, mooi of lelijk zijn, hebben geld genoeg om mooie vrouwen te "kopen". Ook al doen ze dit niet letterlijk, daar komt het uiteindelijk toch wel op neer. Mooie vrouwen komen, als motten op het licht, af op het geld. Geld weg, mooie vrouwen weg.
13 jaar geleden
Het geld trekt dat soort vrouwen aan, als een kaarsvlam motten aantrekt. Want volgens mij is het bepaald soort vrouwen,dat zulke dingen doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te koop & gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie een wijf trouwt om het lijf,verliest het lijf en behoud het wijf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heb je het hier wél over top-voetballers, en niet iedere man die zaterdags een balletje trapt....

Deze mannen zijn al heel jong zich helemaal gaan concentreren op het hoogste niveau halen wat er maar te halen is, en dat betekent dus trainen, trainen, trainen tot je erbij neervalt...erg diep ontwikkeld op intellectueel niveau zullen ze daardoor bijna niet kúnnen zijn.

Als je niet zo'n diepgraver bent, is dus een mooi plaatje iets, waar je voor gáát : ik kan me niet goed voorstellen, dat je een diepzinnig gesprek (en dan niet alleen een half uurtje, maar maandenlang) met een voetballer kan hebben, want wat voor onderwerpen zullen ze hebben?
Mij persoonlijk boeit voetbal weinig, en geweldige auto's en andere statussymbolen zijn ook niet echt mijn favoriete gespreksthema's.

En ook de fraaie en soms zelfs mooie vrouwen die 'bij een voetballer' horen, hebben niet bepaald het warme water uitgevonden.

Ze gaan dus allebei voor het beste wat ze kunnen krijgen : een prachtig plaatje (dat dan één en ander aan onderhoud kost), en een man, die blij is met het plaatje, en het onderhoud graag betaalt...

Het is voor mij allemaal 'bling-bling', en met het ouder worden krijgt het geheel iets zielig-krampachtigs : arme Posh, die als een kleerhanger aan Beckham hangt, en wat, als de paparazzi haar niet meer fotograferen??
Oud worden in één van de drie villa's, en plakboeken kijken van hoe het was toen ze nog jong en knapperig was...

Triest en leeg. Heel rijk, en heel mooi, maar in-triest en heel leeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scherp gezien ; oppervlakkigheid ten top. Volgens mij duren dat soort huwelijken ook zelden een leven lang. Hooguit een carriere lang. En schoonheid is ook buitengewoon betrekkelijk trouwens......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Para yog am yog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu, je ziet dat de meeste antwoorden een beetje op hetzelfde neerkomen: veel ' mooie' (dat is ook maar betrekkelijk, natuurlijk) meisjes vallen, wordt verondesrteld, vooral voor geld. Ze weten zich ( in elk geval een tijdje) verzekerd van een super luxe leventje en heel veel aandacht.
Zulke meisjes worden ook wel gold diggers , of goudvisjes genoemd.
Niet alleen bij voetballers doet zich dit voor: ook bij minder bekende, vermogende mensen. Of bij mensen die erg veel aanzien c.q. macht hebben. ( de Franse president) of bij prinsen. ( Als Willem Alexander glazenwasser was geweest, zou zijn Maxima hem, denk ik, destijds n.a.w. geen blik hebben gegund.. en hetzelfde geldt voor Philip van België en vele anderen) Ik heb altijd een beetje te doen met zulke mannen.. wanneer ze trots als een haantje staan te pronken met hun ' stralende ' schoonheid. Als het klopt dat hun meisje vooral op hun bankrekening en status is afgekomen, zitten ze dus in feite opgezadeld met een soort ... tja, hoe zeg ik dat netjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vrouwen die de mannen gebruiken voor geld duuuh :)

maar niet allemaal tuurlijk. Het ligt ook eraan dat de voetballers meer gespierd en sportief uitzien dan de normale mannen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld en mooi lichaam door het voetballen ... goed gedrag vaak dus wat zou een vrouw meer willen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ze geld hebben natuurlijk