Wanneer versiert een meisje je?

Waar kan je het aanzien wanneer ze zeg maar aandacht van je vraagt?

Toegevoegd na 2 minuten:
In dit geval is ze 17 jaar..

Toegevoegd na 13 minuten:
en ik ben 18

Toegevoegd na 14 minuten:
zij is overigens ook bijna 18..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe oud ben jij

Antwoorden (5)

als ze steeds naar je kijkt, en ze probeert jou aandacht een beetje te krijgen.
het kan ook zijn dat ze juist heel verlegen is. misschien gaat ze wel met haar haar zitten draaien of met haar tong over de lippen
13 jaar geleden
Als ze om de kleinste dingen bij je komt en steeds wel iets verzint om dicht in je buurt te zijn en je aan blijft kijken, niet wegkijkt.. En anders kun je het haar natuurlijk ook vragen wat ze van je wil?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze kijkt veel naar je, begint te giegelen als je naar haar kijkt, draait dan snel haar hoofd om en kijkt weer naar je als jij weer iets anders gaat doen.

en als ze je msn/hyves/facebook heeft zal ze veel tegen je praten of juist minder dan dat ze deed.

maar het is ook wel verschillend bij meisjes.

Kijk ook hier even:

http://liefde.leerlingen.com/liefde_faq.php?id=40&rubriek=7

http://nl.wikihow.com/een-jongen-versieren

Toegevoegd na 2 minuten:
De 2de link is zoals de meeste meisjes het doen.

Maar let op: meisjes spelen ook met gevoelens, zoals ik heb mee gemaakt ik was verliefd op iemand maar die niet op mij maar zij keek wel heel veel naar me.

Dus je kan beter niet teveel denken van te voren. laat haar naar jou toekomen of ga zelf naar haar toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt eigenlijk van een persoon af.
meestal is het zo als je veel naar je kijkt,
je aandacht wilt trekken, vaak bij je in de buurt is en wilt zijn.

als het meisje spontaan is:
dan gaat ze zelf naar je toe, gaat dingen vragen.
probeert wat met je af te spreken etc.
hoeft in principe niks te doen, zij komt wel naar jou!

als het meisje verlegen is:
gaat ze meestal van een afstand, vaak naar je kijken.
in dit geval zou ik naar haar toe gaan.

al met al iedereen is anders,
soms zijn er ook meisjes bij die doen alsof ze niks van je willen maar wat is wel zo..

nog een tip:
Meisjes willen juist dat een jongen naar haar komt, meestal durven ze niet de eerste stap te nemen, als jij niet laat merken dat je haar leuk vind, dan kan zij ook niet raden dat je haar leuk vind.

dat spreek ik van eigen ervaring!

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de lichaamstaal , ze let voortdurend op je , ze volgt je . Vooral de ogen van haar spreken ( zoals men zegt ) boekdelen , en gezien jouw leeftijd moet je die taal toch al een beetje machtig zijn ! Dit zijn overduidelijke signalen . Succes en gr.