Veel vrouwen vinden het aantrekkelijk. Vooral omdat het kracht uitstraalt dus ze veilig kunnen zijn.
Ik persoonlijk vind er geen moer aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dat komt omdat de lijnen van het lichaam extra geaccentueerd worden. Ook is gespierd vaak een teken van kracht en veel vrouwen voelen zich veilig bij een gespierde man.

Overigens vinden ook veel mensen gespierd niet aantrekkelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat geldt dus niet voor iedereen, dat dat aantrekkelijk is.
Daar komt bij: TE is nooit goed.

Ik houd wel van gespierde lijven, zowel bij mannen als bij vrouwen.
Maar niet van die opgefokte spierenmassa's die je in een sportschool met veel moeite en middelen opgekweekt hebt.

Gespierd betekent normaal gesproken dat die mensen sterk en krachtig zijn.
En mensen en dieren willen een sterk en krachtig nageslacht, dus het idee is dat die sterkte doorgegeven wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het bedoelt zoals in onderstaande afbeelding dan is dat het tegengestelde van aantrekkelijk. Ik begrijp niet hoe iemand dat nou mooi kan vinden. Het is handig om kracht in je armen en handen te hebben, en fijn als je goed kunt hardlopen. Maar om aantrekkingskracht op anderen uit te kunnen oefenen hoef je echt niet gespierd te zijn.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aiii, wat een verschrikking. Ik denk dat het bij deze mensen ook meer is uitgedraaid op een verslaving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een sport. Je houdt er van of je houd er niet van, zoals ook niet iedereen van tennis of voetbal houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijken waarempel wel opblaaspoppen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, je hebt wel een paar fraaie exemplaren te pakken zeg.
De meeste bodybuilders zien er in het dagelijkse leven niet zo erg uit, dit zijn wedstrijdfoto's, dan zijn
ze compleet "droog".
Maar toch een plus, want ook ik vind dit niet aan te bevelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ieh nee dat is me echt wel te.
Maar gewoon een beetje spieren die zichtbaar zijn... nou dat vind ik wel sexy.
waarom zijn brede heupen en grote borsten bij een vrouw aantrekkelijk? ze zal gemakkelijk een kind baren en een hoop melk kunnen leveren.

een gespierde man zal beter voor zijn kinderen kunnen zorgen(ze redden uit bepaalde situaties) dan een 10tonner. er zijn natuurlijk mensen die op mensen met een geamputeerd been vallen, er zijn altijd uitzonderingen. maar dat is "animal instinct"
je kiest voor hetgene wat het beste nageslacht kan geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt nog van heel vroeger de vrouw moest kinderen voort brengen en dat kon alleen als de man sterk was want dan kreeg je gezonde en sterke kinderen. Daarnaast moest de man jagen en dan moet je sterk zijn goede conditie en als hij daaraan voldeed was het (waarschijnlijk) ook zeker dat de vrouw en kinderen te eten hadden. Was natuurlijk wel jammer voor de slimme en tengere mannetjes. Gelukkig zijn zij niet uitgestorven.