Geef eens een goed excuus waarom jij me nog steeds niet heb teruggebeld?

zo'n excuus kan wel s handig zijn....

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik ben twee personen, eentje die de afspraak maakt en een ander die de afspraak nakomt... En die twee kennen elkaar niet en de een doet niet wat de ander zegt en de ander doet niet wat de een zegt... Dus je moet nooit een afspraak maken met ons, want dan zie je wel wat er van komt... Vandaar dat ik niet terugbelde... Zodoende...

Gewoon eerlijk zijn. Sorry ben het vergeten. Sorry had geen tijd.

Ik vind het naar om met je te praten...

Mijn mobiel is zeiknat geworden door de regen, hij doet het niet meer.

Sorry mijn hond heeft de telefoon opgegeten?

Ik lag ziek thuis

Bel me dadelijk even terug, heb nog geen excuus kunnen verzinnen!

Beltegoed op.! Ik heb je wel een sms'je gestuurd, heb jem niet ontvangen?

Ik had geen zin. (geen excuus het was echt zo ;-)

De brug stond open ;-)

Mijn telefoon was op vakantie...

Mn mobiel was leeg en ik was de oplader weer es kwijt (als je het zo formuleert kun je dezelfde smoes vaker gebruiken) of..... Of mn telefoon was uit , Toen ik em weer aandeed, wist ik de pincode niet meer.

stelde het uit en van uitstel komt afstel

druk druk druk druk .........

problemen met je providorrr

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=kKlJ_PmC11w

Was mijn stem kwijt.

ik heb je niet teruggebeld omdat ik je nummer niet heb.

Ik kon me maar niet losrukken van GV :P

We hadden toch afgesproken dat jij zou bellen? Dus die vraag wilde ik jou net stellen, maar nu ik je toch spreek........hoe is het?

Als je me echt zo mist, of echt nodig hebt: heb je mijn telefoonnummer toch ook? Daarom gebruik ik dus nauwelijks voicemail, en zeg ik zeker niet: Laat je telefoonnr. achter, dan bel ik je zo snel mogelijk terug. Als mensen me echt belangrijk vinden proberen ze het nog wel een keer. Iemand die je terug MOET bellen, daar hou ik niet van, want dat betekent meestal dat die persoon iets van je wil, waar je waarschijnlijk gewoon geen zin in hebt, en je hebt geen zin om dat rechtstreeks te zeggen.

Mijn oren zaten verstopt, had oorontsteking en moest watjes dragen. Ik wil je toch goed kunnen verstaan , als we bellen :(

Had je wel het goede nummer? Nogmaals mijn nummer is 06 12345678. Ik herhaal 06 34838348. ©Herman Finkers

Bronnen:
Geen Jager Geen Neger

Nooit excuses zoeken! Gelijk waarvoor!! Altijd eerlijk zijn!!!

Ik zeg vaak: "mail me, want ik ben niet zo'n telefoonmens". Zelfs op mijn voicemail zeg ik dat mailen beter is dan inspreken. Ik heb hard gewerkt aan de reputatie van "niet zo'n telefoonmens", maar die is me erg dierbaar. Een van de dingen die je moet doen is extreem vaag reageren als mensen willen afspreken om te bellen. "We zien wel", "We bellen elkaar", "we spreken elkaar wel weer als er nog dingen zijn" etc.

Mijn Rolodex met jouw nummer er in is samen met m'n telefoon gegapt,sorry!

Ik heb je telefoonummer niet.

Sorry maar ik was heel druk bezig vragen te beantwoorden op goeievraag nl

Ik was een tijdje in het buitenland en ik was mijn mobiele telefoon vergeten. of Ik was een tijdje in het buitenland en waar ik zat had m'n mobieltje geen dekking.

Hoezo niet teruggebeld; je hebt me helemaal niet gebeld.

geen tijd vind ik een kutexcuus want iedereen heeft wel eventjes 5 minuutjes over. Ik bel of sms altijd terug omdat ik me anders schuldig voel :) Ik ben dan niet zon belmens dus ik sms liever...

Ik was mijn stem kwijt...

Omdat de brug open was

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100