Geef eens een goed excuus waarom jij me nog steeds niet heb teruggebeld?

zo'n excuus kan wel s handig zijn....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

Ik ben twee personen, eentje die de afspraak maakt en een ander die de afspraak nakomt... En die twee kennen elkaar niet en de een doet niet wat de ander zegt en de ander doet niet wat de een zegt... Dus je moet nooit een afspraak maken met ons, want dan zie je wel wat er van komt... Vandaar dat ik niet terugbelde...

Zodoende...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (31)

Gewoon eerlijk zijn.
Sorry ben het vergeten.
Sorry had geen tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen tijd hebben, is zever. Maak tijd!!!
Ik vind het naar om met je te praten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha... -4, humorloze gasten :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Humor verschilt. En dit is gewoon een slechte 'grap'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms moet je de waarheid zeggen...
Mijn mobiel is zeiknat geworden door de regen, hij doet het niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry mijn hond heeft de telefoon opgegeten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lag ziek thuis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bel me dadelijk even terug, heb nog geen excuus kunnen verzinnen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-) +1
Rieneke1
14 jaar geleden
:))
Beltegoed op.!
Ik heb je wel een sms'je gestuurd, heb jem niet ontvangen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had geen zin.

(geen excuus het was echt zo ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De brug stond open ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn telefoon was op vakantie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mn mobiel was leeg en ik was de oplader weer es kwijt (als je het zo formuleert kun je dezelfde smoes vaker gebruiken) of.....
Of mn telefoon was uit , Toen ik em weer aandeed, wist ik de pincode niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stelde het uit en van uitstel komt afstel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
druk druk druk druk .........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
raar hoor...
je hebt het zo druk... maar je hebt nog wel tijd om 4 x 'druk' te zeggen/typen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was mijn stem kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb je niet teruggebeld omdat ik je nummer niet heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kon me maar niet losrukken van GV :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hadden toch afgesproken dat jij zou bellen? Dus die vraag wilde ik jou net stellen, maar nu ik je toch spreek........hoe is het?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je me echt zo mist, of echt nodig hebt: heb je mijn telefoonnummer toch ook?
Daarom gebruik ik dus nauwelijks voicemail, en zeg ik zeker niet: Laat je telefoonnr. achter, dan bel ik je zo snel mogelijk terug.
Als mensen me echt belangrijk vinden proberen ze het nog wel een keer.
Iemand die je terug MOET bellen, daar hou ik niet van, want dat betekent meestal dat die persoon iets van je wil, waar je waarschijnlijk gewoon geen zin in hebt, en je hebt geen zin om dat rechtstreeks te zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn oren zaten verstopt, had oorontsteking en moest watjes dragen.
Ik wil je toch goed kunnen verstaan , als we bellen :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had je wel het goede nummer? Nogmaals mijn nummer is 06 12345678. Ik herhaal 06 34838348.

©Herman Finkers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D +1
Nooit excuses zoeken! Gelijk waarvoor!! Altijd eerlijk zijn!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zeg vaak: "mail me, want ik ben niet zo'n telefoonmens". Zelfs op mijn voicemail zeg ik dat mailen beter is dan inspreken.

Ik heb hard gewerkt aan de reputatie van "niet zo'n telefoonmens", maar die is me erg dierbaar.

Een van de dingen die je moet doen is extreem vaag reageren als mensen willen afspreken om te bellen. "We zien wel", "We bellen elkaar", "we spreken elkaar wel weer als er nog dingen zijn" etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn Rolodex met jouw nummer er in is samen met m'n telefoon gegapt,sorry!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb je telefoonummer niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry maar ik was heel druk bezig vragen te beantwoorden op goeievraag nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was een tijdje in het buitenland en ik was mijn mobiele telefoon vergeten.
of
Ik was een tijdje in het buitenland en waar ik zat had m'n mobieltje geen dekking.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo niet teruggebeld; je hebt me helemaal niet gebeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen tijd vind ik een kutexcuus want iedereen heeft wel eventjes 5 minuutjes over. Ik bel of sms altijd terug omdat ik me anders schuldig voel :) Ik ben dan niet zon belmens dus ik sms liever...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was mijn stem kwijt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de brug open was