mijn dochter van anderhalf heeft al 2 maanden een knobbeltje achter haar li tepel, wat kan dit zijn.

ben al 2x bij de huisarts geweest, maar die zegt steeds, nog even afwachten........................heeft iemand ervaring hiermee??
Doet geen pijn bij mijn dochtertje.
Knobbeltje is bewegelijk, soort knikkertje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
14.4K

Antwoorden (7)

Ik denk een vetbultje, als de huisarts erger vermoedde had hij wel ingegrepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang het bobbeltje nergens aan vast zit en niet groter groeit of vermeerdert is het bijna altijd niet kwaardaardig of idd.'n vetbultje !
Wel kan zoiets heel eenvoudig verwijderd worden door de huisarts !
Hou het in de gaten en zodra ze wat ouder is en het bultke niet spontaan verdwenen is : laat de huisarts het verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou een ontstoken melkkliertje kunnen zijn.
Dat kan wel enkele maanden duren eer het terug verdwenen is. Vraag eens aan je huisarts of het dat kan zijn, dan ben je gerust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het niet vertrouwd kan je ook altijd nog naar het consultatiebureau, die hebben vaak een ochtend open spreekuur en daar werkt ook een arts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan van alles zijn ,maar het meest voor de hand liggende zal een opgezette klier zijn. Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat je dit echt niet lekker zit,en als je je niet prettig voelt bij het advies van de huisarts ,dan kun je een artsen dienst bellen om daar om advies te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb in een zelf test gelezen dat als je onregelmatig heden voelt in de bosrt dan kan het borst kanker zijn, maar zo jong lijkt me sterk, in de folder staat dat je na d ehuisarts moet gaan en miss ook duidelijk zijn dat het al langer zo is dat `knikkertje`
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn zoontje van een half jaar heeft dit ook, maar dan in zijn achterhoofd. ik ben er ook mee naar de huisarts geweest en heb het ook nog op het cb gevraagd. het zat mij ook niet lekker.
toch is mij ook verteld, dat zolang het beweeglijk en niet pijnlijk is, het echt een vetbultje en dus onschuldig is.