wat moet ik doen in deze situatie?

mijn vriend die woont dus in noorwegen,en we zouden elke dag via skype en msn contact houden,maar sinds eergister ligt zijn internet uit en hij blijft me de hele tijd sms'n,maar ik kan hem niet sms'n want anders krijg ik te hoge kosten..(ik heb een abonnement) ik heb hem wel een bericht verstuurd via whatsapp en whatsapp gaf aan dat het bericht was aangekomen.

maar nu krijg ik een smsje van hem
dat ook al sms ik niks terug dat hij nog steeds van me houd....maar ik wil hem dolgraag smsn en/of bellen maar ik weet echt niet hoe ik dat moet doen ..iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat misschien niet zo snel, maar schrijven is een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan hij niet internetten in een bibliotheek o.i.d?

Het beste antwoord

Ga naar Bas vd Heijden/Dirk/Digros en haal een prepaid simkaart voor een tientje met 10 euro beltegoed. Sms'sen naar Noorwegen kost 15 cent/bericht.

http://www.lekkerdoen.nl/mobiel/sites/default/files/Tarieven-mobiel.pdf

http://www.lekkerdoen.nl/mobiel/informatie

Toegevoegd na 4 minuten:
66 smsjes, moet je relatie toch wel kunnen redden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
INDERDAAAD waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht,heel erg bedankt :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook een provider speciaal voor naar het buitenland bellen/smsen 'lybera'!
Succes!!
Kristal
12 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (4)

Toch bellen/sms'en en de hoge kosten voor lief nemen of blijven Whatsappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dan mag ik waarschijnlijk mijn mobiel niet meer gebruiken van mijn ma...
1 sms sturen ook uit te leggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Publiceer hier zijn nummer, dan SMS`en wij hem allemaal een keer om te zeggen dat je echt nog van hem houdt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
leuk!! ;-)
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sympathiek idee.
Dan stuur je toch gewoon 1 smsje? of bel je hem even? zo duur is dat nou toch ook nog weer niet?
of zorg gewoon dat je vriend naar nederland komt, of dat jij naar noorwegen gaat! :) dan hoef je ook niet meer duur te smsen/bellen ;)