Wat zou je een man kunnen sms'en om te laten weten dat je hem lief vindt? Iets origineels.

Ik heb sinds kort een relatie dat zijn pieken en dalen heeft. Ik vind dat ik best wat liever voor mijn vriend mag zijn, want ik maak vaak ruzie met hem om dingen die nergens over gaan, realiseer ik later. Het probleem is dus dat ik verder nooit echt laat merken dat ik blij met hem ben. Ja, als we bij elkaar zijn, geef ik hem een knuffel of zeg ik bijv. 'schatje' of 'ik hou ook van jou'. Maar hoe kun je nou een man via sms laten weten dat je hem lief vindt? Wat sms je dan? Ik zie hem namelijk maar gemiddeld 2x per week, omdat ik het te druk heb met mijn studie en hij mij op afstand ook nog eens ermee helpt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Ik denk toch dat het niet onze woorden zouden moeten zijn maar de jouwe. Dat is voor hem het meest waardevolle: woorden vanuit je hart. Schrijf hem wat je hier schrijft over hem.
En verder: het is vaak vreemd, maar wanneer je je grote liefde vindt komen soms ineens trauma's van vroeger de kop opsteken. Het lijkt alsof je je bij deze vriend echt op je gemak voelt en echt veel om hem geeft. Wees je er dan van bewust dat oude pijn omhoog kan komen om geheeld te worden. Probeer om het niet op hem af te reageren maar vraag hem liever om ondersteuning zodat jij jezelf innerlijk kan helen terwijl hij je kan steunen daarin. Succes met je studie en lieve vriend ;-)
Kristal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 3minnen waren het niet waard.. Ik vond jouw antwoord juist het beste antwoord! Bedankt! :)

Andere antwoorden (9)

Die situatie komt me heel bekend voor ( hoe je vriend zich moet voelen )
maar hij zal een smsje waarin je gewoon eerlijk verteld hoe je erover denkt, en zegt dat het je spijt dat je soms tekeer gaat tegen hem over onzinnige dingen.
Dat je echt van hem houdt, en niet meer een ander wil als hem.

Veel plezier samen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verhaal hierboven over dat je van hem houdt en heel blij met hem bent en dat je spijt hebt van die ruzie zou je toch kunnen sturen? Het is mooi en recht uit je hart!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey eikel, mag ik voor altijd je dopje zijn?

of

Zullen we samen een flesje bier zijn?
Ik de harde fles en jij het genot!

of

Ik geloof in ons,
wil jij mij temmen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou zoveel van je dat ik de ideale vrouw voor je zou willen zijn en als het mogelijk was, ik voor jou na de sex zou veranderen in een krat bier en wat vrienden :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Eigenlijk te erg maar...Lool! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze wilde hem origineel :-) dank voor de waardering :-)
Annswers
13 jaar geleden
Best leuk +
Weet je dat ik je mis als je niet hier bent? Ik zeg het je te weinig, maar dat gaat veranderen. Ik wil dat je weet dat ik blij met je ben!
Liefs van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een smsje als ik mis je, ik wil bij je zijn dan zou ik nu met je kunnen bv knuffelen, lepeltje lepeltje liggen, vrijen, zoenen wat in jullie relatie het best past.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent belangrijker voor me, dan dat ik soms laat blijken!
Ik hou van je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kusjes overal en ik denk aan je x
13 jaar geleden
Lieve kusjes hier en daar!