voor het eerst naar schoonvader (schoonmoeder niet in beeld), wat neem je mee?

Toegevoegd na 8 minuten:
hij rookt en drinkt niet en chocola lust hij ws niet....

Weet jij het antwoord?

/2500

Een lekkere fles wijn, doos sigaren een goed boek. Ik zou zeggen vraag je vriend(in) wat voor man het is.

ik zou zeggen een doos sigaren maar dat iemand aan moedigen tot roken en daar zijn de meeste op tegen .. dus gok ik op een doos merci een chocolaatje doet t altijd wel goed ik nam voor de eerste keer mijn babyfoto's mee.....ik was meteen zijn favoriet haha

Niets, behalve een vriendelijke lach en een dosis beleefdheid. En verder neem je natuurlijk je partner mee. En uit respect ga je netjes gekleed. Waarom maar altijd en overal cadeautjes mee naar toe nemen? Dat vind ik zo`n bekrompen gedoe.

Ik informeerde eerst wat hij drinkt en neem dan zijn favoriete drankje mee.. Toegevoegd na 1 minuut: *ik lees net je toevoeging* Misschien houdt hij van paling? Een pondje paling wordt ook gewaardeerd.

Een bos bloemen?

Als ik jou was nam ik een plant mee, voor in de tuin, balkon of kamer, planten worden altijd leuk gevonden, door mannen en vrouwen.

een gezellig humeur een column over jezelf een interview van jullie twee en betrek je partner bij alledrie veel gezelligheid toegewenst!

Misschien leest hij graag? Een boek over zijn geboorteplaats of woonplaats of geschiedenis? Een fruitmandje/ kaasplankje, iets voor zijn verzameling, hoor je vrouw/ vriendin eens uit. Toegevoegd na 1 minuut: Of ben je een vrouw? dan moet je je man of vriend eens over hem "uithoren".

Áls je iets meeneemt (volgens mij hoeft het echt niet maar het is wel een leuk gebaar), dan zou ik gaan voor iets eet- of drinkbaars. Dat verhoogt de gezelligheid op de avond zelf. Een echt cadeau vind ik meer iets voor een verjaardag o.i.d.

Ik zou helemaal NIETS meenemen, waarom zou je? Je kent de persoon niet, dus dat moet je eerst uitdokteren.

MOET je perse wat meenemen? Is dat verplicht dan? hier in het oosten nemen mensen geen cadeautjes voor elkaar mee eigenlijk... als ik naar me schoonvader ga moet ie het maar met mij doen... t gaat om jou als persoon en niet om een cadeautje... das maar materiaal...

Neem niets mee, je kent hem nog niet. Als je een eigen huis hebt, kan je hem uitnodigen om een keer langs te komen en mee te eten ofzo. Vraag wat hij lekker vind.

Een verwenmandje (vraag aan je partner wat hij lekker vindt) met daarin: een potje confituur, een potje honing, een potje choco, koekjes, snoepjes, borrelnootjes,...

U neemt uw partner mee.

Iets voor een hobby van hem.

Toen ik mijn schoonvader voor t eerst bezocht kreeg hij volgens mij niks. De keer daarna heb ik m een paar begoniaatjes voor in zijn tuin mee genomen. en pas later in het jaar kwam ik erachter dat ie gek was op pinda s en harde worst. Dus misschien is pinda s en harde worst een optie? Of een paar tuinplantjes? Het hoeven niet perse begoniaatjes te zijn hoor! Er zijn wel meer tuinplantjes en je hebt ook hele mooie hangplanten voor een balkon . Of gewoon een bos bloemen, dat doet het ook wel goed. Rond de kerst dagen kun je een kerstbakje doen maar gezien je de vraag nu stelt lijkt me dat geen optie.

Ook ik zou absoluut niks voor de man meenemen, waarom zou je? Als je jezelf, je partner en een goed humeur meeneemt lijkt me dat ruim voldoende.

Niets wees je zelf en doe zo normaal mogelijk. Wees zeker correct pas je zo snel mogelijk aan de sytuatie ter plaatse. Je zal zien dat je er makelijk door heen rolt en denk er ook maar eens aan dat hij ook niet weet wat er op hem af gaat komen. Hij zal ook aftasten. Succes

Waarom neem je hem niet mee uit eten in plaats van kennis maken bij hem thuis?

Vergeet in ieder geval je gezonde verstand niet. En een bos bloemen doen het nooit verkeerd, denk ik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100