voor het eerst naar schoonvader (schoonmoeder niet in beeld), wat neem je mee?

Toegevoegd na 8 minuten:
hij rookt en drinkt niet en chocola lust hij ws niet....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (20)

Een lekkere fles wijn, doos sigaren een goed boek. Ik zou zeggen vraag je vriend(in) wat voor man het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen een doos sigaren maar dat iemand aan moedigen tot roken en daar zijn de meeste op tegen ..
dus gok ik op een doos merci een chocolaatje doet t altijd wel goed
ik nam voor de eerste keer mijn babyfoto's mee.....ik was meteen zijn favoriet haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets, behalve een vriendelijke lach en een dosis beleefdheid. En verder neem je natuurlijk je partner mee.

En uit respect ga je netjes gekleed.

Waarom maar altijd en overal cadeautjes mee naar toe nemen? Dat vind ik zo`n bekrompen gedoe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
zo zou ik t ook doen. De kadootjes komen later wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies,een portie goeie zin dat is wat je mee neemt.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Perfecte antwoord! het gaat om je eigen eerste indruk, je hoeft dus nog niets mee te nemen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+Juist ,je hoeft geen''bruidsschat''mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dank jullie allen voor de plusjes!
paulus811
13 jaar geleden
Dat het echt niet nodig is, lijkt iedereen het wel over eens. Maar ik vind het toch wel erg attent van 'gast' dat hij erover nadenkt. Ik geef m toch een + voor de vraag. Mocht ik ooit je schoonvader worden, doe mij dan maar een fles jameson voor Irish coffee.
Ik informeerde eerst wat hij drinkt en neem dan zijn favoriete drankje mee..

Toegevoegd na 1 minuut:
*ik lees net je toevoeging* Misschien houdt hij van paling? Een pondje paling wordt ook gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bos bloemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was nam ik een plant mee, voor in de tuin, balkon of kamer, planten worden altijd leuk gevonden, door mannen en vrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een gezellig humeur
een column over jezelf
een interview van jullie twee
en betrek je partner bij alledrie
veel gezelligheid toegewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry voor de min,ik maak het weer goed.
amc
13 jaar geleden
Geef dan die +, die heb je vergeten;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die plus heb ik niet vergeten ,maar ik drukte per ongeluk op de min.
Tja en dan kan ik op dit antwoord geen plus meer geven.
Kan gebeuren,maar ik heb het alweer goed gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan gebeuren.... doesn't matter. wislat eef!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankjewel moppie1982
Misschien leest hij graag? Een boek over zijn geboorteplaats of woonplaats of geschiedenis? Een fruitmandje/ kaasplankje, iets voor zijn verzameling, hoor je vrouw/ vriendin eens uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of ben je een vrouw? dan moet je je man of vriend eens over hem "uithoren".
amc
13 jaar geleden
Áls je iets meeneemt (volgens mij hoeft het echt niet maar het is wel een leuk gebaar), dan zou ik gaan voor iets eet- of drinkbaars. Dat verhoogt de gezelligheid op de avond zelf. Een echt cadeau vind ik meer iets voor een verjaardag o.i.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou helemaal NIETS meenemen, waarom zou je? Je kent de persoon niet, dus dat moet je eerst uitdokteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MOET je perse wat meenemen? Is dat verplicht dan? hier in het oosten nemen mensen geen cadeautjes voor elkaar mee eigenlijk... als ik naar me schoonvader ga moet ie het maar met mij doen... t gaat om jou als persoon en niet om een cadeautje... das maar materiaal...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem niets mee, je kent hem nog niet. Als je een eigen huis hebt, kan je hem uitnodigen om een keer langs te komen en mee te eten ofzo. Vraag wat hij lekker vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verwenmandje (vraag aan je partner wat hij lekker vindt) met daarin: een potje confituur, een potje honing, een potje choco, koekjes, snoepjes, borrelnootjes,...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U neemt uw partner mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets voor een hobby van hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik mijn schoonvader voor t eerst bezocht kreeg hij volgens mij niks.
De keer daarna heb ik m een paar begoniaatjes voor in zijn tuin mee genomen. en pas later in het jaar kwam ik erachter dat ie gek was op pinda s en harde worst.
Dus misschien is pinda s en harde worst een optie? Of een paar tuinplantjes? Het hoeven niet perse begoniaatjes te zijn hoor! Er zijn wel meer tuinplantjes en je hebt ook hele mooie hangplanten voor een balkon .
Of gewoon een bos bloemen, dat doet het ook wel goed.
Rond de kerst dagen kun je een kerstbakje doen maar gezien je de vraag nu stelt lijkt me dat geen optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik zou absoluut niks voor de man meenemen, waarom zou je? Als je jezelf, je partner en een goed humeur meeneemt lijkt me dat ruim voldoende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets wees je zelf en doe zo normaal mogelijk. Wees zeker correct pas je zo snel mogelijk aan de sytuatie ter plaatse. Je zal zien dat je er makelijk door heen rolt en denk er ook maar eens aan dat hij ook niet weet wat er op hem af gaat komen. Hij zal ook aftasten. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom neem je hem niet mee uit eten in plaats van kennis maken bij hem thuis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet in ieder geval je gezonde verstand niet. En een bos bloemen doen het nooit verkeerd, denk ik.