misschien is dit een dome vraag maar hoe kan ik een date krijgen ? en niet via internet

een vriend van mijzei misschien kan je weer gaan date enzo ik vind het wel een goed plan maar wil het liefst niemand via internet maar mijn vraag is hoe met wie enzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ga eens een wedstrijd bekijken bij je plaatselijke sportvereniging : voetballen, tennisbanen, evt zwemwedstrijden. Tussen alle andere toeschouwers val je niet op, terwijl je het plaatselijke talent eens op je gemak kunt bestuderen. Dan nog een intelligente 'dom blondje'-vraag bedenken (bijv. over de puntentelling), en die dan aan zo'n talent stellen.
Natuurlijk heb je na de wedstrijd alle tijd om gezellig mee te gaan, iets drinken in het clubhuis.

Zo kom je spelenderwijs met allerlei mensen in kontakt, je krijgt een lekker bruin koppie, en het kost héél wat minder dan zo'n internet-dating-site, of een avondje stappen, waarbij je dan wél een soort eenling in de massa zou kunnen zijn.

Suc7....en bedenk, wat mijn wijze moeder altijd zei : Kind, loop nooit een man achterna - het is net als met de tram : over 10 minuten komt de volgende....

En zo is het ook met de sport : elk weekend zijn er nieuwe wedstrijden, met vaak veel hetzelfde publiek, dus dan word je snel een bekend gezicht, en dus heel makkelijk 'aanspreekbaar'....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (6)

Als je naar buiten gaat neem je een spanboek mee met ik ben single ik wil een date
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
puur onzin dankje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en als jij dan met je spandoek even bij anoniemf voor de deur langs gaat lopen heeft zij een date.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
België is ver rijden dus ik zoek het lekker dichterbij huis. En aan anoniemf, het is helemaal geen puur onzin. Zo heb je niemand van internet en heb je heel snel een date. Precies wat je wilt toch?
www.relatieplanet.nl
13 jaar geleden
Misschien via vrienden, hebben die niet nog een vrijgezelle vriend/vriendin.

Anders ga naar een sport, ga naar de kroeg, zorg er in ieder geval voor dat je naar plekken gaat waar je nieuwe mensen leert kennen, en vooral het allerbelangrijktste ga niet op zoek!
Als je op zoek gaat naar iemand dan vind je het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de kroeg gaat het vrij makkelijk, maar als je bijvoorbeeld bij een hobbyclub gaat kom je mensen tegen die zich misschien voor dezelfde dingen interesseren. Daar kunnen hele leuke/gezellige contacten uit voorkomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon op de ouderwetse manier , de ogen goed de kost geven . Is ook vaak veel persoonlijker ! Succes .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga uit met vrienden, spreek mensen aan die voor jou een leuke uitstraling hebben en probeer contact te houden. Neem zelf het initiatief om hem/haar mee uit eten te vragen en leer mensen beter kennen. Word het niets? Je hebt dan in ieder geval mensen leren kennen waardoor je zelf ook weer meer mensen leert kennen.