Wat moet ik doen? zie uitleg...

Wij zouden over twee weken op vakantie gaan met zijn vijfen. nou krijgen wij ineens een smsje van 1 daarvan dat ze niet mee gaat omdat ze bang is dat ze haar vriendje kwijt raakt waarmee ze net 1 week is. nou had ze van mij al een laatste kans gehad en ik ben er klaar mee. toch hoort ze bij onze groep dus ik wil geen knallende ruzie uit respect voor de rest. wat kan ik het beste nu doen? kan iemand me helpen.....

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien wel de moeilijkste keuze, maar mijn inziens de beste, is kiezen voor jezelf. Door haar handelen voel jij je niet prettig. Dat mag en kan je uitspreken. Je moet het niet voor je houden omwille van de groep. Als zij geen waarde toevoegd in jouw omgeving dan afscheid van nemen. En dan is het aan die persoon en de groep om daarmee l dan niet aom te gaan. succes!

gaat het nou om de vriendschap tussen jullie op-zich of het feit dat ze niet me op vakantie gaat en de kosten niet dekt. in het eerste geval is er een strijd bezig die in jullie onderbewuste huishoud en daarom elkaar voortdurend uit daagt,soort van rivalen . in het tweede geval had ik het even uitgerekend wat ze kwijt is aan de reis ook al gaat ze niet mee. hier hoef je je annuleringsverzekering niet op aan te spreken want dit is niet gedekt. dus zal ze toch de kosten moeten betalen.

Kennelijk wilde zij helemaal niet zo graag mee, en heeft ze nu een excuus gewonden. Als iemand echt heel graag wilt, dan had zij tegen haar nieuwe vriendje gezegd dat die vakantie al heel lang gepland stond. Dat die paar weken zo voorbij zijn. Maar ja, ze gaat niet. Dat is haar keuze. Als jij niet zeveel hebt met haar, dan is het ook niet jouw taak om er iets aan te doen. Dat is dan de taak van de hechtere vriend(in). Jij hoeft dus niet echt wat te doen en je kan afwachten wat er uiteindelijk gebeurd. Bespreek dit alleen even met diegene waar zij wel heel close mee is.

Ik ken mensen die zich een beetje ongemakkelijk voelen en niet weten hoe ze zich in gezelschap een houding moeten geven. Ik ken dat meisje natuurlijk niet, maar ik acht het niet uitgesloten dat er bij haar sprake is van een grote onzekerheid. En dat ze er daarom zo tegenop ziet mee te gaan..dat ze uiteindelijk 'vlucht' in smoesjes om maar niet mee te hoeven gaan. Hoewel ze het graag zou willen. Ik raad je aan niet te hard in je oordeel te zijn, maar je eens in haar situatie te verdiepen. Laat liever je hart spreken. Dus niet harD..maar harT Wellicht blijkt dàn de ware reden wel..en wil ze zich alsnog bij jullie voegen. Gr. Ton

Bronnen:
mijn hart

Dan laat ze maar , ze kiest hiervoor . Ze stelt op dit moment haar nieuwe vriendje boven het groepje , en mogelijk heeft de vriend haar beinvloed door te zeggen tegen haar " als je hun belangrijker vindt dan ik " Maar van de andere kant moet na een zo korte relatie de vriend er begrip voor hebben dat ze meegaat met jullie groepje als afgesproken ! Toch een prettige vakantie gewenst . Gr.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100