Als je in groep 8 zit heb je heel veel klassenfeesten. Dan wordt er natuurlijk ook geschuifeld! Maar hoe vraag je iemand?

Heb je een leuke zin waarmee je niet te direct bent? Want als je vraagt wil je schuifelen? Heb je op een grote kans "NEE". En dat wil niemand.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo heb je dan een grote kans op een nee?

Antwoorden (7)

Het woord 'schuifelen' hoef je niet te gebruiken, vraag gewoon 'wil je dansen?' of 'zullen we dansen?' Dat kun je ook vragen als er een snel nummer op staat, om dan verder te gaan met schuifelen als het volgende nummer langzaam is.

En ja, het kan dat de ander nee zegt. Welkom in het leven. De kans dat je wordt afgewezen hoort erbij. Het punt is dat als je nooit vraagt, je inderdaad nooit wordt afgewezen, maar ook nooit já te horen zult krijgen.

De kunst is niet om te leren hoe je het met een omweg vraagt, maar om te leren dat de kans op een ja opweegt tegen het risico van een nee. 'Wie niet waagt, die niet wint' is niet alleen heel cliché, het is ook nog eens heel waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk van niet hoor :3
Als ze nee zeggen zijn ze gewoon bang dat ze raar aangekeken worden terwijl ze het juist willen :p (tenzij zo denk ik ervan)
Duss..
en bij de schoolfeesten gaan (bijna) iedereen uit hun dak en kan je gewoon vragen om te dansen.. schuivelen gebeurt denk ik wel vanzelf :'DD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel simpel je zegt gewoon ;even lekker bewegen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je praat van 'schuifelen' ben je volgens mij te direct.

Je kunt iemand ofwel ten dans vragen vragen ofswel zonder woorden uitnodigen tot..

Je kent dat wel..lachen naar iemand en een beetje een danshouding aannemen..

Vaak sla je met die laatste methode wel een danspartner aan de haak.

Veel succes en laat mij te zijner tijd even weten of het je gelukt is? Okay?

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als meisje - vrouw heb je het meestal al een beetje makkelijker , ze zullen je vragen ! Wil je zelf vragen , dan kun je dat gewoon doen door te vragen - wil je met me dansen ? Als iemand nee zegt wil dat zeker nog niet zeggen dat hij je niet leuk vindt ! Het kan ook zijn dat die persoon verlegen is , of zelfs niet kan dansen ! Zo zie je maar . succes Gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet gewoon aan een meisje vragen wat naastje staat zullen we dansen..
meestal roept de dj ook wel schuifeltijd.. (ofzoiets) dat was bij ons dan en je moet het ook gewoon durven en dan word je maar eens afgewezen nou en jij durft het tenminste te vragen..
13 jaar geleden
hey meid! Ben je bereid.Vergeet geen lekker geurtje op je nek te spuiten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hey meid ben je bereid, voor deze dans...Kijk haar in haar ogen aan en voordat ze antwoord geeft zeg je : is mijn laatste kans.