wat moet ik doen?

Er zit een meisje in mijn klas waar ik verliefd op ben. We kennen elkaar al meer als een half jaar en al die tijd heb ik haar leuk gevonden. Zij mij ook, maar toch hebben we nooit iets met elkaar gehad, omdat ik eerst zo verlegen van haar werd (wat ik eigenlijk nooit ben). Ze heeft in die tijd al 1 vriend gehad, bijna 2 zelfs en ik had het vervolgens wel een beetje gehad. We zijn nu redelijk goed bevriend, maar nu vertelde ik haar heel nonchalant een keer dat ik haar leuk vond. Ze zei dat ze me ook leuk vond en van het een kwam het ander, we gingen steeds flirten en ineens.. Hoppa! Heeft ze iets met een andere jongen. Ik weet dat die jongen een klootzak is en alleen maar op seks uit is, maar ik kan niet eens boos op haar worden omdat ik zo'n zwak voor haar heb. Het is ook een onschuldig meisje, zo'n kerel verdient haar niet.

Wat moet ik nu doen, moet ik iemand anders zoeken (wat wel moeilijk zal worden omdat ik echt van haar hou) of moet ik op haar blijven hopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zou niet teveel op een relatie met haar rekenen.
dit meisje weet nog niet wat ze wil ze is wat zoekende. waarschijnlijk zit ze vol in de pubertijd en is ze nog niet toe aan serieuze relaties.
ze wil van alles een beetje uitproberen.

als je wil kan je wel gewoon vrienden met haar blijven. dan kan je haar eventueel steunen als het wel weer mis gaat met het andere vriendje.

misschien als ze wat volwassener word dat ze jou dan wel echt ziet zitten.

of jij gaat ook even om je heen kijken of er meer leuke meisjes zijn die wel echt voor jou willen gaan
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Afsluiten en verdergaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien jullie goede vrienden zijn, zou ik eens samen gaan praten.

Laat haar in dat gesprekje dan gerust maar weten dat je verliefd op haar bent.

Maar als zij jou eigenlijk alleen maar als een goede vriend ziet en dat ook zo wil houden, zeg haar dan dat je je wat zorgen om haar maakt omdat die andere jongen minder fraaie bedoelingen met haar heeft.

Ga absoluut niet lopen foeteren of schelden op die andere jongen..dat heeft namelijk dikwijls een averechtse uitwerking. Houd het netjes en beschaafd.

Wellicht gaat ze jou hierna met heel andere ogen zien..begrijp je wel?

Gr. Ton