Mijn vriend en ik zijn uitgenodigd om 24e voetbal te kijken door zijn vriendengroep en mijn vriendengroep. Wat moet ik doen?

Hij gaat liever naar zijn eigen vrienden, maar moet ik kiezen voor mijn vriend of mijn vriendengroep?

13 jaar geleden

Het beste antwoord

Jouw vriend geeft zijn behoefte aan en dat kun jij ook doen. Als jij ook liever met jouw vrienden, dan met die van hem, de wedstrijd kijkt, is er niets aan de hand of jullie slaan beiden uitnodigingen af en kijken gezellig met zijn 2en. De keuzes zijn:
- jullie samen naar zijn vrienden
- jullie samen naar jouw vrienden
- jullie apart naar je eigen vrienden
- jullie samen thuis
Een kwestie van bespreken wat jullie de beste optie vinden en de keuze accepteren en genieten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je moet gewoon doen wat je zelf het leukste vindt. Bij thuiskomst kunnen jullie altijd nog even samen napraten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon lekker splitsen en allebei voetbal kijken met de eigen vriendengroep is toch ook geen probleem? Als je een relatie hebt, hoef je niet altijd alles samen te doen. Is juist belangrijk, dat je ook aandacht blijft besteden aan je eigen vrienden.
13 jaar geleden
Ik zou zeggen: mooie gelegenheid om de band met je vrienden te versterken. Juist als je een relatie hebt, kan dat wel eens ondergesneeuwd raken. Nu heb je de gelegenheid om elk eens iets met je eigen vrienden te doen, maak daar gebruik van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon allebei naar jullie eigen vriendengroep ! Daar is toch niets mis mee !