Ik vind een jongen leuk sinds november en had dat aan mijn vriendin gezegt en nu flirt zij met hem en nu doet hij als of ik niet besta

hoe kan ik lijken alsof het mij niks uit maakt? van binnen doet het pijn en is zij een goeie vriendin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mag dit nu een keer naar de Tina.

Het beste antwoord

Dat is niet zo leuk van je vriendin en die jongen ! maar daar doe je niets aan , je kunt dat niet forceren ! Nu lijkt het of je haar aan een leuke jongen hebt geholpen . Maar treur niet , zo kan het leven zijn . Geen hand vol maar een land vol ! Gaat lukken succes .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ach wat een getob, toch. Jij hebt onbedoeld die jongen aantrekkelijker gemaakt voor je vriendin, door aan te geven dat je hem leuk vindt en bovendien kan het dat je vriendin jou wil tonen dat zij succesvoller is dan jij in de liefde..
Daar ga je dan.
Toch, als die jongen doet of jij niet bestaat, vraag ik me af, of hij het waard is om over de kwestie in te zitten.
Al begrijp ik heel goed dat het pijn doet, ik hoop dat je snel een andere jongen nog leuker gaat vinden. iemand die jou wel ziet zitten.. En .. mondje dicht tegen je vriendin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe of je een andere jongen leuk vindt en kijk of ze daar in tuint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind dat geen goeie vriendin..een goeie vriendin loopt niet achter een jongen aan waar jij verliefd op bent of die jij leuk vind.
en vind die jongen jou ook leuk? of haar? of weet je dat niet.

als mijn vriendin een jongen leuk vind en ik ook maar ik weet dat van haar dan hoef ik hem al niet eens meer want vriendschap gaat toch voor een jongen.

succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan maar een doen. Eerlijk vertellen hoe je nu tegen hem aankijkt. Wat vind je nu van hem. Vind je hem nog steeds leuk dan kan je het hem vertellen en kijken wat er gebeurt. Misschien vind je hem toch niet meer zo leuk na dit alles en kom je weer wel een ander tegen. Ik zou het zeker wel tegen je vriendin zeggen wat het met jou heeft gedaan nu ze zo gehandeld heeft. Dan merk je ook wel of het een goede vriendin is of niet.
Mensen komen en gaan in je leven, maar laat dat jou niet beperken in je doen en laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij is dus GEEN goeie vriendin. Een echte vriendin doet zo iets niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet echt een vriendin dus,en probeer die jongen maar te vergeten,want als hij zich zo tegen jou gedraagd,is hij het niet waard,er lopen er genoeg rond hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben jongen en ik zou als ik jou was gewoon eerlijk tegen die jongen zeggen wat je voor hem voelt en als hij dan zegt dat hij jou niet wil weet je dat en kan je je op iemand anders concentreren en als hij jou wel wil gaan jullie gelukkige tijden tegemoet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het geeft haar misschien een 'machtig' gevoel dat zij hem misschien wel kan versieren. Misschien wil ze stoer voor jou doen zo van kijk hoe ik dat doe. Dat hoef je niet goed te keuren. Ze kan het ook spannend vinden omdat het eigenlijk niet 'mag' . Dit is meer een verklaring waarom ze het doet en als het pijn doet betekent dat het belangrijk is voor jou om met haar erover te praten.
13 jaar geleden
dat doet ze misschien expres om jou jaloers te maken.
je moet niet meer met haar praten en dan begrijpt ze hopelijk voordat het laat is dat ze fout zit