Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een site waar buurt speeltuinen staan weergegeven?

Wij zijn recent verhuisd naar een nieuwe woonplaats (Loosdrecht) en ik kan heel lastig buurt speeltuintjes vinden voor onze kleine.
Nu vroeg ik mij af of er ergens een site is waar wordt bijgehouden waar de buurt speeltuintjes zijn in een plaats. Als je Googled kom je alleen grote speeltuinen tegen waar je moet betalen en waar er openingstijden gelden en indoor speeltuinen en ballenbakken. Geen overzicht kleine buurt speeltuintjes. Ook Google Maps geeft niets aan en niets op de site van de gemeente.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K
marjolein55
5 jaar geleden
Misschien dat u kunt informeren bij de gemeente waar u nu woont wie weet hebben hun een lijst ervan.
Reddie
5 jaar geleden
Vraag het bij de buren / in de buurt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vanuit de gemeente wijdemeren is er een plan om alle speeltuinen in de gemeente aan te pakken. In dit plan is ook goed te zien waar welke speeltuinen zijn met een foto erbij hoe het er ongeveer uit ziet.
Ik denk dat dit de informatie ongeveer is die je zoekt. De kaart van Loosdrecht kan je helemaal onderin het document vinden!

https://www.wijdemeren.nl/4/Herinrichting-speelplaatsen/Kaarten-herinrichting-2019-2024.pdf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je google maps gebruikt en bij,waar wilt heen, speeltuin in typt zullen er al veel speeltuinen in jouw buurt naar voren komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Google mapps blijft handig, ga er een keer op kijken en gewoon jouw buurt uitzoomen. Je ziet precies waar je bent en hoe je moet lopen. Dit kost weinig tijd en geen geld. Suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding