Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede versiertrucs / openingszinnen?

Echte goede, dus niet de flauwe zoals: Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die vraag is al geweest. Zoek evenin het archief van GV
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
weet ik maar miss zijn er nieuwe bedacht/gehoord?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb zelf trouwens ook nog een leuke gehoord:
Ik heet (Je naam), en hoe heet ben jij? XD

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Deed het pijn...
Toen je uit de hemel kwam vallen

Als ik slingers had gehad, dan had ik nu versierd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (22)

ik kreeg vannacht te horen: jouw vader is een dief... (dus ik keek die jongen vragend aan...) en toen zei hij: hij heeft alle sterren uit de hemel gestolen en in jouuuuwwww ogen gestopt!

opzich vond ik deze wel leuk :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als ik jou zie weet ik dat ik zelf oerlelyk ben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer gaan we samen in het donker zitten?Ik heb kaartjes voor de bioscoop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien gewoon : Hallo, heb je het naar je zin?
of variaties daarop.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Zullen we morgenochtend samen een beschuitje eten...?

of,

Wil je iets drinken van me?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"jij bent zonder twijfel de mooiste vrouw die ik ooit gezien heb"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoi Hallo: Die rook boven je hoofd is die van een sigaret of ben je werkelijk zo heet?.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toon oprechte interesse in degene die je leuk vind, dan zijn de meestal erg flauwe openingszinnen zoals hierboven meestal overbodig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb jeuk aan jou knie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is een excuus om even aan iemand te zitten plus het ijs te breken en het is nog hilarisch ook als iemand in eens aan je,knie gaat krabben! geeft echt wel succes!
Ik vind je leuk!

Meer hoef je niet te zeggen en zeker die flauwe zinnen werken niet of wekken juist irritatie op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op zich houd ik niet zo van het woord 'versieren'. Ik vind het een beetje een negatieve lading hebben. Over versiertrucs denk ik overigens het zelfde.

Maar als je bedoelt hoe leg je contact met een meisje waar je mee uit wilt gaan..of zelfs een relatie mee wilt denk ik dat je het beste gewoon je hart kunt laten spreken.

Ben je verliefd, laat dat dan merken aan haar en als je wat wilt zeggen, doe dat dan gewoon. Ook al stotter je daarbij.

Wellicht vindt zij juist dat onbeholpene wel heel charmant aan jou, hè. Dus schaam je daar niet voor.

Ben je echt op zoek naar een openingszin van je gesprek zeg dan iets als: Ik zou je graag iets willen vragen, maar ik kan dat niet zo goed onder woorden brengen.

Als ze je aanmoedigt weet ze al waarover het gaat en ziet ze je wel zitten.

Lukt dat niet..vraag haar dan gewoon voor een avondje uit door bijvoorbeeld te zeggen: Ik vind je mooi en lief en zou graag een avondje met je uit willen. Heb je daar wellicht zin in?

Gr. Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het gaat er niet om wát je zegt, maar dát je wat zegt.

Een vrouw maakt het namelijk niet uit. Als ze je leuk vindt, vindt ze je toch wel leuk en als ze je stom vindt, vindt ze je toch wel stom, hoe leuk je openingszin of truc ook was.

Nou zou ik niet hele rare dingen zeggen, zoals: Neuken? (ja, dat gebeurt), maar als het binnen de grenzen van het normale is, is alles goed.
Mijn advies zou zijn: zeg gewoon wat in je opkomt: dat mag een grapje zijn, iets dat je ziet, of gewoon simpelweg: 'joh wat is het warm hier he', 'hoi, heb je het een beetje naar je zin' of desnoods gewoon alleen 'hoi'. Dan begint zij te lachen en zegt hoi terug of ze negeert je (en dan vindt ze je niet leuk). It is as simple as that.

(En ik ben een vrouw, dus ik weet het ;))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is altijd leuk om versierd te worden, wat sommige ook zeggen over flauw en niet nodig... aandacht krijgen doet iedereen goed...
-ik vind jou leuk... (blijft leuk!!)
-zullen we naar parijs gaan...
-ga je mee picknicken in de duinen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
liefde maakt blind, dus hoe zie je eruit?
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geinig, hoor je meteen d'r zelfbeeld als je mazzel hebt
wil jij mijn postzegelverzameling zien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zo'n leuks meisje/jongen laat ik natuurlijk niet lopen, zin om wat leuks te gaan doen binnenkort?..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb een woordenboek op mijn lul getatoeerd, zal ik eens wat woorden in je mond leggen? (werkt als grap, nooit serieus,lol)

ik ben een telefoonboek aan het schrijven, mag ik je nummer?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Echte 'versiertrucs' ken ik niet, maar ik heb wel een tip:

Als je een meisje/vrouw het hof wilt maken, geef haar dan veel aandacht (dat doe je dus niet door de aandacht naar jou toe te trekken), wees oprecht geïnteresseerd en behandel haar (eventueel) alsof ze de enige vrouw in de wereld is.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij komen lopen? :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Hee, als mijn eerste openingszin niet werkt he, krijg ik dan nog een tweede kans?"

"Zou je een gesprek met mij willen beginnen? Ik ben namelijk nogal verlegen..."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik een vrouw was zou ik iets van interesse in mij als persoon willen merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing