Mijn ouders zijn binnenkort 35 jr getrouwd, ze hebben een high tea georganiseerd maar mn broer en ik willen wat byzonders geven, ideeen?

Vakanties en uit eten doen ze zelf al vaak, ik ben echt a-creatief dus ik zou heel blij zijn met goede ideeen op het gebied van kado's, gedichten/toespraken enz.

Weet jij het antwoord?

/2500

Laat foto's maken tijdens het feest en maak er een mooi fotoalbum van. Het is een kado wat je pas achteraf kan geven, maar mijn ouders vonden het een schitterend kado toen mijn zus en ik dat deden voor hun 40-jarige bruiloft.

In oktober komt het Cirque du Soleil naar A'dam,misschien is dat een idee voor een cadeau? Eventueel aangevuld met een etentje?

Laat op de high tea hun favoriete artiest komen zingen.

Verzamel foto's van waar je ouders naar school zijn gegaan, waar ze getrouwd zijn of andere gedenkwaardige lokaties uit hun verleden. Regel eventueel een interview met een oude jeugdvriend(in), maak tekeningen van (niet te filmen) anecdotes uit hun leven en maak daar een mooie powerpointpresentatie van. Is veel werk, maar hartstikke leuk om te doen en ... Succes verzekerd!

Foto laten maken en op glas laten zetten. Ik bedoel dan eentje van tegelvorm

http://www.degeschenkentuin.nl/ genoeg keuze hier

Een ontbijtservice of een picknick cadeau. Even googlen... Ga samen met je broer langs een echte fotograaf en laat je eens mooi op de foto zetten. Mooie lijst erom heen en je ouders zijn apetrots

Zijn er kleinkinderen en hebben ze nog geen goed fototoestel? Wij hebben zelf een dagje uit met alle kinderen, aanhang en kleinkinderen gekregen. Zo genieten we allemaal van iets gezelligs met elkaar!

Wat mij schitterend lijkt, maar ik voor mezelf veel te duur vindt: een (lucht)ballonvaart. Een leuke tekst met iets van na de high tea, sky high of zo.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100