Hoe weet ik of een vrouw me om mij wil en niet om mijn geld?

Allen bedankt voor jullie advies. Ik heb even verlof genomen om na te denken wat ik ga doen met mijn miljoen.
Het probleem is, dat ik ineens heel veel sjans heb op vakantie.
Hoe weet ik nou of het ze niet alleen maar om mijn geld gaat?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (7)

In films zie je dat ze eerst doen alsof ze totaal niet rijk zijn. Misschien is dat een goede aanpak.
En je kan ook proberen om gewoon te delen. Als ze er mee komen betaal jij maar, want jij hebt meer geld. Dan weet je genoeg. (Hoeft natuurlijk niet altijd te zijn, maar het zal vast helpen met de beslissing)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoek op msn of icq...

Ik heb een tijdje terug een multi-miljonair op de kop getikt. Ze was een amerikaanse van indiase afkomst, steenrijk. Haar oom was een broer van de president van India. Ze nodigde me uit in 2002 om te komen naar Princeton, zij zou alles betalen... en waarom deed ze dat?

Zij kon mij vertrouwen omdat ik haar nooit zag, haar achtergrond niet kende en niet wist dat ze rijk was...

Zie je dat geld problemen met zich meebrengt, dit probleem had je een paar maanden geleden niet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe weten die vrouwen dan dat je rijk bent? Loop je ineens in superdure kleding en drink je alleen nog maar champagne? Dan zou ik daar eerst eens mee stoppen, dat trekt een bepaald slag vrouwen aan. Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je ineens veel zelfverzekerder bent geworden door je plotselinge rijkdom, dat je dat ook uitstraalt en daardoor meer sjans hebt dan vroeger. Ik zou zeggen, geniet van de aandacht maar doe rustig aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier kom je pas achter als je geld op is...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zet je geld één, of beter nog twee, jaar vast op een deposito. Dan kun je er niet meer bij en ben je dus even niet meer rijk, als het ware.

Kijk wat er dan gebeurt met je sjans.

Het kan trouwens sowieso geen kwaad je te laten voorlichten over hoe je het beste kunt omgaan met zoveel geld. Niet aan de bank vragen, maar aan een onafhankelijk iemand die er zelf geen belang bij heeft.

De meeste loterijen hebben wel een raadsfiguur voor mensen die een grote prijs winnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vertel dat je alles [exclusief de kosten voor je vakantie] hebt gechonken aan een goeddoel...

De stichting bevordering arbeidsomstandigheden vakkenvullers ofzo. Oftewel de stichting BAV.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je niet adverteert dat je een miljoen hebt, gaat het ze blijkbaar niet om het geld.

Wat mij waarschijnlijker lijkt, is dat er iets is veranderd in je houding, dat je iets uitstraalt dat je aantrekkelijker maakt. Een zekere zorgeloosheid, een zeker optimisme over de toekomst. Je hoeft je in ieder geval niet tijdens je vakantie zorgen te maken of het niet een te grote uitgave is, en of je niet beter het geld waarvan je op vakantie bent had kunnen reserveren voor het geval je wasmachine stukgaat. Je komt waarschijnlijk zelfverzekerder over omdat je meer zekerheid hebt over je (financiële) toekomst.

Met andere woorden: je hebt meer sjans vanwege wie jij nu bent, niet vanwege wat jij nu hebt. Geniet gewoon van de aandacht, sjansen is gewoon leuk en hoef je niet te laten bederven door twijfels over motieven. Je hoeft toch ook niet met de eerste de beste die met je sjanst in het huwelijksbootje te stappen?